וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופית גרנט יורה בחזרה

רנן פריד

25.1.2007 / 19:54

גרנט יוצאת להגן על שמה. במכתב ששיגר פרקליטה למערכת כלבוטק נכתב: ”התחקיר נגד התכנית הוא עלילה מרושעת ודברי דיבה חמורים”

העימות בין צופית גרנט ל"כלבוטק" מתחמם. גרנט העבירה לפני שעה קלה מכתב למגיש "כלבוטק" רפי גינת בעניין התחקיר ששודר ביום שלישי ועסק בתכניתה.

במכתב טוענת גרנט באמצעות עורך דינה יהודה וינשטיין, כי התחקיר בו עסקה השבוע "כלבוטק" הוצג כסיפור מרמה של הפקת התוכנית, שגרנט שותפה לו.

"במכתב הממוען לגינת נכתב: " דבריך וכן דבריו של מר מוטי מורן אשר הושמעו לאורך הכתבה, לפיהם גב' גרנט וצוות תכניתה היו שותפים כביכול להונאת הצופים כאשר הציגו את מר מורן כנכה חרף ידיעתם כי אינו כזה, אינם אלא עלילה מרושעת ודברי דיבה חמורים כנגד מרשתנו.

כחוט השני, עוברת במהלך תכניתך האשמה האישית של מרשתנו, השם היחיד שנזכר בתכניתך, תוך שהינך מערבב, ככל הנראה במכוון, בין מרשתנו אישית לבין 'צוות תכניתה'. אמנם, את מרבית ההאשמות ייחסת ל'צוות תכניתה', אולם אין ספק כי באופן הצגת הדברים ובחירתם, גרמת לצופה הממוצע להבין כי מרשתנו אישית ידעה על דבר ההאשמות החמורות שהופיעו בתכניתך, ואחראית לעריכה של התכנית המוכיחה את ידיעתה זו."

במכתב מצוין כי גרנט מתכוונת לנקוט נגד גינת בכל הצעדים וההליכים המשפטיים שהחוק מעמיד לרשותה וכי לנוכח הדברים, גינת נדרש לעשות אחד משניים וזאת לא יאוחר מ-7 ימים מיום קבלת המכתב: האפשרות הראשונה שמציעה גרנט במכתב היא שגינת יחזור בו מדבריו ויפרסם בכלי התקשורת ובתכנית "כלבוטק" הודעת התנצלות, המודיעה שאין לדברים שחר.

אם אין בכוונת גינת לפרסם התנצלות, מבקשת גרנט להעביר לידיה את העדויות וההוכחות המתייחסות לה ובכלל זה את ההוכחות לפיהן אלגזר וצוות התכנית ראו את מוטי מורן עומד והולך ללא כיסא גלגלים יומיים לפני התכנית, כפי שהצהיר גינת בתכניתו.

ממערכת כלבוטק נמסר: אין לנו מה להוסיף מעבר לתחקיר ששודר בטלוויזיה ודיבר בעד עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully