וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי רפאל עוזב את nrg

רנן פריד

29.1.2007 / 17:14

ממלא מקום העורך הראשי של nrg הודיע לפני שעה קלה לעובדים על התפטרותו. במעריב הוחלט לאחרונה לאחד את מערכות החדשות של העיתון והאתר

אורי רפאל-באום, ממלא מקום העורך הראשי של אתר nrg, התפטר היום מתפקידו. רפאל-באום הודיע לפני שעה קלה לעובדי האתר על החלטתו לעזוב.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, במעריב הוחלט לאחד בין מערכת החדשות של העיתון לבין מערכת החדשות של nrg. רפאל-באום מצטרף לשורה ארוכה של עובדים שעזבו בשנה האחרונה את האתר בהם העורך הראשי אבי לן, עורך התרבות, עורך ערוץ הברנז'ה, סגן העורך הראשי גיל לבנוני וכן מספר כתבים.

רפאל-באום שימש כעורך חדשות בוואלה! במשך שנה, עם הקמת אתר nrg הוא עבר לתפקיד ראש דסק באתר החדשות. לאחר עזיבתו של אסף מצנע, ראש מערכת החדשות, מונה רפאל-באום במקומו לתפקיד. לאחר עזיבת רביב שכטר, סגן העורך הראשי של nrg הוא מונה במקומו. רפאל-באום וגיל לבנוני שימשו כממלאי מקומו של אבי לן, העורך הראשי, שפוטר לפני יותר מחצי שנה. כאמור לפני מספר שבועות עזב גיל לבנוני ובמקומו הצטרפה ציפי שמילוביץ'.

אורי רפאל-באום אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "בקבוצת מעריב התקבלה לאחרונה החלטה אסטרטגית לאחד את אגפי החדשות של מעריב ו-nrg. ההחלטה עצמה והדרך שבא התקבלה נוגדות את השקפת עולמי ודרכי. ועל כך החלטתי לסיים את תפקידי. עם זאת תקופת עבודתי ב-nrg היתה מהנה ומלאת אתגרים ואני מבקש להודות למנהלים שלי ולכל אחד ואחד מהאנשים שעבדו איתי".

מנכ"ל nrg מסר בתגובה: "קיבלנו בצער רב את החלטתו של אורי רפאל לסיים את תפקידו בחברה אחרי שנתיים וחצי. אנו מכבדים ומקבלים את החלטתו ומאחלים לאורי בהצלחה בדרכו החדשה. אורי גליקמן, מי ששימש כרכז הכתבים, ימלא את מקומו במערכת החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully