וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוזקו מערערת על החזרת ישראלי לבן צבי

כרמל בן צור

30.1.2007 / 15:29

לטענתה החלטת בית המשפט "שגויה ואינה יכולה לעמוד" ומבקשת להתיר לה לשוב ולהטיל עיקולים על החינמון וכן למנות מנהל נוסף

חברת ניוזקו הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב ערעור על החלטת הרשם שמואל ברוך, לבטל את הסעדים הזמניים שניתנו לה כחלק מהסכסוך על החינמון "ישראלי". זאת, לאחר שלפני כשבועיים החליט ברוך לבטל את המנהל הנוסף שנקבע לעיתון לבקשת ניוזקו, עו"ד מוריאל מטלון. ברוך אף קבע כי אין מקום להטיל עיקולים חדשים שימנעו בשלב זה את הפעלתו של העיתון. בכך הוחזר למעשה הניהול השותף של "ישראלי" לידיו של שלמה בן צבי.

בערעור מציינת ניוזקו כי החלטתו של בית המשפט "שגויה ואינה יכולה לעמוד". "שיקוליו של בית המשפט אינם יכולים להצדיק את ביטול (או פקיעת) הסעדים הזמניים שניתנו לטובת המערערת, אשר, כפי שנקבע בהחלטתו של בית המשפט - נפלה קורבן למעשה תרמית והונאה מתוכנן ומכוון מצדם של המשיבים (שלמה בן צבי וקבוצת הירש מדיה, כ.ב.צ)", לשון הערעור שהוגש באמצעות עוה"ד רונן מטרי ואמיר שרגא.

לדברי ניוזקו, "הצדק מחייב, וגם הדין, שהסעדים הזמניים אשר ניתנו לטובת המערערת - להבטחת זכויותיה במסגרת התביעה שהגישה כנגד המשיבים - יישמרו. המצב בו המערערת, אשר העבירה מילוני דולרים לחברה, מנושלת לחלוטין מכל זכות להגן על זכויותיה - הוא מצב בלתי תקין, אשר בית המשפט של ערעור מתבקש לתקנו".

בקבוצת הירש מדיה, לעומת זאת, היו מרוצים מהחלטתו של הרשם. בשעתו הגיבו בקבוצה על כך ואמרו: "אנחנו שמחים מאוד על השינוי הדרמטי בהתפתחות בסאגה תקשורתית זו. ברור לנו שבמהלך בוררות חשבונאית בין הצדדים נגיע לחקר האמת החשבונאית, וכפי שהצענו לאדלסון (שלדון אדלסון, המחזיק בשליטה בניוזקו - כ.ב.צ) פעמים רבות נעמוד בכל קביעה של בורר מוסמך. אנו שמחים מאוד על ההזדמנות שנתן לנו בית המשפט לחזור ולנהל את העיתון ולהשקיע בו לרווחת עובדיו, הספקים ומעל לכול מאות אלפי הקוראים שנהנים ממנו יום יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully