וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרת הפרסום מגיעה לאינטרנט

וואלה! ברנז'ה

4.2.2007 / 16:04

יפעת בקרת פרסום תספק דו"ח אינטראקטיב יומי. תבדוק את וואלה!, ynet, MSN, נענע, תפוז ו- nrg ובהמשך גם גלובס ו-Themarker

יפעת בקרת פרסום תבצע בקרת אמת גם בתחום האינטרנט. יפעת תספק דו"ח אינטראקטיב יומי המיועד לכל משרדי האינטראקטיב, הפרסום ומפרסמים שונים ומאפשרת להם לקבל את נתוני הבקרה באופן יומי ומסודר, כולל אפשרות לצפות בקריאטיב עצמו.

הבקרה מבוצעת באמצעים דיגיטליים ואנושיים ותספק על בסיס יומי בזמן אמת פילוח מדויק של הקמפיינים המופיעים באתרים ברשת. בשלב ראשון הבקרה כוללת את ששת האתרים המובילים לפי סקר TIM: וואלה!, YNET, MSN, נענע, תפוז ו- NRG ובהמשך גם גלובס ו-Themarker

מהשוואה ראשונה שערכה יפעת עולה כי בחודש ינואר מספר המפרסמים באתרים שנבדקו כפול ממספר המפרסמים בטלוויזיה. הטלוויזיה היא עדין המדיה עם רף הכניסה הגבוה ביותר, אך נמוך משמעותית ממספר המפרסמים בעיתונות היומית שעדיין מחזיקה בתמהיל המפרסמים הגדול ביותר.

עוד עולה מן הנתונים כי מתוך כ-1,700 מותגים שפורסמו בעיתונות היומית, בטלוויזיה ובאינטרנט, רק 3% פירסמו בשלוש המדיות במקביל ואילו רוב המותגים שבחרו לפרסם רק בשתי מדיות בחרו בשילוב של אינטרנט ועיתונות.

המותגים עם מספר הקמפיינים הגדול באינטרנט בינואר היו פלאפון, פרטנר, סלקום, YES וישרוטל. הקטגוריות המובילות בפרסום באינטרנט מבחינת מספר קמפיינים הן: לימודים, אתרים שונים, תקשורת סלולרית ומרכזים רפואיים.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "הבקרה באינטרנט תיתן מענה לגופים רבים בתחום הפרסום הצמאים למידע אמין ועדכני על הפרסום ברשת. כחברה מובילה בתחומה יפעת בקרת פרסום רואה לעצמה אתגר לנטר תחום זה, תחת המגבלות הקיימות. אנו צופים כי נתוני פאנל המדידה לכשיקום, יצטרפו לנתוני יפעת על מנת לתת תמונה הוליסטית יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully