וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים קדימה

רנן פריד

6.2.2007 / 13:05

העונה השניה של "החברים של נאור" תהיה בת 16 פרקים. דויד קיגלר ויוני זיכהולץ יצטרפו לקאסט, ושעת השידור תוקדם ל-21:00

הפרק האחרון בסדרה "החברים של נאור", הסיטקום שכתב וביים נאור ציון ישודר הערב בערוץ 10. בזמן שהוא עוד מלטש את הסאונד של פרק הסיום, ציון מספר לוואלה! ברנז'ה איך הסדרה הגשימה עבורו חלום ומסתכל קדימה אל העונה השניה.

העונה הראשונה של "החברים של נאור", בהפקת יואב גרוס, כללה 13 פרקים. פרק פתיחת העונה שודר בחודש נובמבר 2006 והשיג נתון צפייה מרשים ביותר של 13.1%, נתון זה שוחזר לא אחת במהלך העונה: "בעונה השניה יהיו 16 פרקים", אומר ציון, "בערוץ כנראה אהבו את העונה הראשונה והחליטו ללכת על זה שוב קצת יותר גדול".

מה צפוי בעונה השניה?

"יוני זיכהולץ ודויד קיגלר יצטרפו כשחקנים קבועים לקאסט של התוכנית, לצידם של יובל סמו, בני אבני ותמר קינן שישארו לעונה נוספת. אני למעשה כבר כותב את העונה השניה, יש כבר פרקים רבים כתובים והם טובים. יש לי רעב מטורף שלא היה לי כמותו בעבר לכתיבה ועשייה. עכשיו הרבה יותר קל לי לכתוב כי אני מכיר את הדמיות וגם הצופים".

פרק הסיום שונה מכל הסידרה?

"הפרק הוא כ-40 דקות, הוא יחידה בפני עצמה – כמו סרט. החברה מנסים להבין אם עדיף בחורה תל אביבית או אולי מהפריפריה בסוף הם מתגלגלים למסיבת חילופי זוגות. זה הפרק שאני הכי אוהב וגאה בו בסדרה. כל הסדרה הזאת נעשתה מרצון שלי לדבר על מה שלא מעזים לדבר. פרק סיום העונה מתמקד בזה שהעיר היא כבר לא אותו דבר. זה פרק מצחיק ומרגש. "

איך אתה מסכם את העונה הראשונה?

"זו היתה עונה מהנה עבורי, עברתי דרך ארוכה ואינטנסיבית עד לסיומה ואפילו עכשיו ביום השידור אני עוד עובד. הגשמתי חלום, הצלחתי ליצור סדרת טלוויזיה משלב הכתיבה התסריט דרך הביום ועד המשחק. אני מאוד מרוצה, גם מהרייטינג. שבועות רבים היינו התכנית המובילה של ערוץ 10. העונה השנייה, שצפויה להגיע למסך בסוף 2007, תשודר בשעה 21:00 שהיא שעה יותר טובה מבחינתנו כי נזכה לעוד קהל הצעיר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully