וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השותפות בין הפורטל נענע לבין ערוץ 10 על סף חתימה

ערן גבאי

12.2.2007 / 13:23

העסקה, לפי שווי חברה של 22.5 מיליון דולר לנענע, צפויה להיחתם בתוך ימים לאחר 4 פגישות אינטנסיביות במהלך השבוע האחרון

אחרי מיזוג נטוויז'ן-ברק, גם השותפות בין הפורטל נענע לבין ערוץ 10 על סף סיכום ועשויה להיחתם בתוך ימים, כך מעריכים גורמים בשוק. הצדדים קיימו 4 פגישות אינטנסיביות במהלך השבוע האחרון, ומרבית הנושאים בין הצדדים נסגרו. שיתוף הפעולה בין נענע לערוץ 10 יתבצע לפי שווי של כ-22.5 מיליון דולר לנענע בעבור כ-49.9% ממניות נענע ויתחלק כך שכ-3 מיליון דולר ישולמו במזומן, כ-4 מיליון דולר בהיקף הפרסום וכ-4 מיליון דולר נוספים בתכנים של ערוץ 10 באתר. לשם השוואה, הפורטל תפוז נסחר לפי שווי חברה של כ-31.5 מיליון דולר כשוואלה נסחרת לפי שווי של 97 מיליון דולר.

השותפות עם ערוץ 10 חיונית ביותר עבור נענע כדי לחזור ולמצב עצמה כפורטל מוביל. בנענע מאמינים כי באמצעות זמן המסך שייקבלו בערוץ 10 ניתן יהיה לחסוך כסף רב בשיווק וכי תכני ערוץ 10 יחזקו את פעילות הווידיאו של פורטל נענע ויחשפו את האתר לקהלי יעד רחבים, שיסייעו בהגדלת היקפי הפרסום בפורטל. גם בערוץ 10 מעוניינים לחזק את הפעילות שלהם באינטרנט כמדיה משלימה לערוץ וגם כפעילות תוכן בפני עצמה.

כיום, מזוהה נענע, באופן עסקי בעייתי, כפורטל נישה לבני נוער בלבד ואינו נפתח כלל לקהלים חדשים. זו הסיבה שמעמדו בשוק הפורטלים נשחק בשנה האחרונה, והוא מוגדר כיום כפורטל רביעי או חמישי בגודלו בענף. בנטוויז'ן החליטו על הצורך בחבירה לערוץ 10 כדי להעשיר את תכני הפורטל במקורות חדשותיים ובאקטואליה, צדדים שאינם מסופקים בו מספיק כיום.

ראשית המהלך לשותפות עם ערוץ 10 היה בכך שבאי.די.בי הגיעו למסקנה שנענע חייב להתחזק וליצור לעצמו שיתוף פעולה אסטרטגי משמעותי. באי.די.בי מעוניינים למנף את הצמיחה בתחומי התוכן שממנה נהנית סלקום בשנה האחרונה גם לפעילות התוכן של נטוויז'ן והחברה הבת נענע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully