וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בוער לגל"צ?

רנן פריד

14.2.2007 / 11:38

גלי צה"ל התעלמו מאמברגו פרסומי של וועד מפוני גוש קטיף ודיווחו על עצומת אנשי השמאל התומכים בהם 11 שעות לפני כולם

בועד מפוני גוש קטיף כועסים על גלי צה"ל על הפרת אמברגו פרסומי. מערכות החדשות בכלי התקשורת השונים קיבלו אמש הזמנה למסיבת עיתונאים שתתקיים היום בצהרים, שבמהלכה תוצג עצומה של 30 מבכירי אנשי הרוח של השמאל הישראלי (סופרים, אלופים במיל' ופוליטיקאים לשעבר) כנגד הזנחת המפונים מגוש קטיף על ידי ממשלת ישראל ולמען שיקומם.

על העצומה הוטל אמברגו פירסומי עד השעה 20:00, שעת שידור מהדורות החדשות המרכזיות בערוצים 2 ו-10. מעט אחרי השעה 09:00 דיווח רזי ברקאי בתכניתו "מה בוער" על העצומה ואף ראיין את הסופר א.ב יהושע, שחתם עליה .

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחר שיצאה מוועד גוש קטיף ההודעה לעיתונות הגיעו מספר פניות מגל"צ ומהכתב המטפל גיא ורון בבקשה לבטל את האמברגו. בגלי צה"ל טענו שהשעה 20:00 לא רלוונטית מבחינתם, מכיוון שבשעה זו מועברת על ידי התחנה מהדורת החדשות של ערוץ 2 ולא תכניות חדשות של התחנה.

אנשי הוועד של מפוני גוש קטיף פנו לגלי צה"ל לאחר הפרסום, אולם לדבריהם מהתחנה ענו להם כי הם ידעו על העצומה עוד קודם לכן ממקור אחר. "עם טענה כזו", אומר גורם בועד בגוש קטיף, "לא ניתן להתווכח, כל אחד יכול לטעון את זה".

גורם בועד אמר לוואלה! ברנז'ה: "ועד גוש קטיף הוציא הודעה למערכות החדשות השונות עם אמברגו פרסומי עד היום בשעה 20:00 בערב. גל"צ הפרו הבוקר אמברגו והסבו נזק גדול. הם קיבלו הוראה ברורה לא לדבר על הנושא לפני 20:00. עדכנו את הכתב גיא וראון על כך בטלפון, באימייל, בפקס ובביפר".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "הידיעה הגיעה לגל"צ באמצעות מספר כתבים ולכן הוחלט בתוכנית "מה בוער" לפנות לא.ב. יהושע. משנתן את הסכמתו, לא הייתה שום מניעה לראיין אותו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully