וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחות

רנן פריד

15.2.2007 / 15:59

כאילו חגי תשרי כבר כאן, מתנצלים השבוע מעריב לנוער ופנאי פלוס בפני אגם רודברג ונינט טייב בהתאמה

בשבועון מעריב לנוער פורסמה השבוע התנצלות בפני השחקנית אגם רודברג בעקבות פניית עורך דינה למערכת העיתון. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, ב-31 בינואר הופיעה ב"מעריב לנוער" כתבת על אגם רודברג תחת הכותרת "כשהאגם קפוא". על שער השבועון התנוססה תמונה של רודברג ועליה נכתב: "כבר לא. כבר לא עם אינטימה, וכנראה שלא עם סקצ’רס, כבר לא עם רוברטו וכמעט לא חלק מ’השיר שלנו’. יש מצב שאגם רודברג מאבדת את זה?".

בעקבות הכתבה שלח עו"ד דן מנו המיצג את רודברג מכתב להנהלת השבועון ובו הוא מבקש לפרסם התנצלות על הפגיעה בשמה הטוב של רודברג וכן שהעיתון יחזור בו "מהעובדות הלא נכונות עליהן התבססה הכתבה".

בגליון השבוע פורסמה ההתנצלות: "אנחנו שמחים לתקן ולהבהיר שאגם רודברג לא עזבה את סוכנות רוברטו, שממשיכה לטפל בקריירת הדוגמנות שלה. בכלי התקשורת פורסם לא אחת בשבועות האחרונים שאגם רודברג עזבה את סוכנות רוברטו, וגם אנחנו היינו שותפים לכך, בגיליון 31 בינואר. עתה מתברר שרק קריירת המשחק שלה עברה לניהולו של יואב גרוס, ואילו ברוברטו מנהלים את עסקי הדוגמנות שלה. בהצלחה".

עו"ד מנו אמר לוואלה! ברנזה: "מעריב לנוער הוא שבועון חשוב ומצוין ולכן אגם שוקלת בחיוב לקבל את ההתנצלות ומקווה שאי הבנות מסוג זה לא יחזרו על עצמם".

המגזין פנאי פלוס מפרסם השבוע התנצלות בפני נינט טייב. כזכור בשבוע שעבר התפרסמה במגזין ידיעה על התפוררות הזוגיות של טייב ויהודה לוי. בידיעה נכתב "על פי מקורות" על הידוק הקשר בין טייב לליאור אשכנזי. הפרסום גרר אחריו כמובן פניה מעורכי דינה של טייב למערכת פנאי פלוס.

היום פורסמה בפנאי פלוס התנצלות שגובתה בהפניה מהשער. תחת הכותרת "סליחה, נינט". בין היתר נכתב בהתנצלות: "בני הזוג הבהירו היטב כי אין אמת בטענות שפורסמו והדברים לא היו ולא נבראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully