וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול ישראל

רנן פריד

19.2.2007 / 15:06

בכנסת נערכים להארכת הזיכיון של הרדיו האזורי ללא מכרז, אבל ברשות השניה עסקים כרגיל. ועדת המכרז התכנסה אתמול

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה לפני פחות משבוע את הבאת הצעת החוק להארכה אוטומטית בלא מכרז של זיכיונות הרדיו האזורי להצבעה במליאת הכנסת בקריאה ראשונה ואתמול התכנסה לראשונה ועדת מועצת הרשות השנייה לנושא כדי ללוות את תהליך הכנת מכרזי הרדיו האזורי באופן שוטף. בראש ועדת אד הוק של המועצה יושב יוסי אליטוב.

הועדה קיבלה סקירה מקיפה מצח גרניט, שמונה לאחרונה כפרוייקטור מטעם הרשות לניהול התהליך, על שוק הרדיו במדינת ישראל בכלל ועל תחנות הרדיו האזורי בפרט. לאחר הסקירה סוכם על לוח הזמנים לפרסום המכרזים.

מכרזי הרדיו האזורי יפורסמו בשני גלים- הגל הראשון, הכולל את האזורים: גוש דן, השרון, חיפה, ירושלים, דרום ואילת- יפורסם לקראת אפריל 2007, והגל השני הכולל את האזורים: הגליל והגולן, העמקים, המרכז, גוש דן, עמק חפר, השרון – בסוף שנת 2007.

תחנות הרדיו א-שאמס ורדיו קול חי לא נמצאות בהליך מכרזי לאור העובדה שעל פי החוק עומדת בפני המועצה אפשרות להאריך את זיכיונן בארבע שנים נוספות. הרשות השנייה מצויה עתה בהליך של בחינת בקשתן להארכת זיכיון בדומה לתהליך שבוצע בעבר עם 12 התחנות האחרות.

במהלך השבועות הקרובים תדון הועדה בנושאים נוספים הקשורים לתוכן המכרזים וביניהם הפרמטרים לבחירת זוכים במכרז, הדרישות ההנדסיות וכדומה . כמו כן תגבש הועדה בתקופה זו את המלצתה למועצה בנוגע ליועצים למכרזים- יועצי התוכן, יועצים כלכליים ויועצים משפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully