וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דיין ימשיך ב"בטיפול"

רנן פריד

20.2.2007 / 9:08

הקיץ הקץ על בורסת השמות. אחרי שכמעט כל שחקנית במדינה נבחנה לתפקיד הפסיכולוגית ב"בטיפול" חגי לוי משחרר את הפצצה: ראובן דגן נשאר

תפקיד הפסיכולוג בעונה השנייה של "בטיפול" יאויש על ידי אסי דיין שכיכב גם בעונה הראשונה וזכה בפרס על משחקו. "בטיפול" תעלה לשידור ב-HOT בעונת הסתיו.

עם תום העונה הראשונה של "בטיפול" פורסם כי דיין לא ימשיך בתפקיד הראשי בעונה הבאה, אלא ישתתף רק בפרק אחד מדי שבוע ובכך יחליף למעשה את גילה אלמגור. בין השמות שעלו כמועמדות להחליפו היו השחקניות מיכאלה עשת, אסי לוי ושירה גפן.

גם גילה אלמגור תמשיך לעונה השנייה בתפקיד הפסיכולוגית של ראובן (המטפלת של המטפל). כפי שכבר פורסם, עלמה זק ורמי הויברגר ימשיכו גם הם לעונה השנייה ואליהם מצטרף מוני מושונוב. בימים אלו נמשכים החיפושים אחר המטופלים הנוספים ובניהם חיפוש אחר ילד שיגלם מטופל צעיר כבן עשר אשר מתמודד עם בעיות השמנה ומאשים את עצמו בגירושי הוריו. ליהוק התפקידים החדשים יושלם בשבועות הקרובים והצילומים צפויים להתחיל בקיץ הקרוב.

חגי לוי: "האפשרות שראובן יחזור לטפל במטופלים חדשים היא כמובן ההמשך הטבעי של 'בטיפול', וההתפתחות המתבקשת של פורמט הסדרה. ככל שחולף הזמן מאז העונה הראשונה אני מרגיש עד כמה אני קשור לדמות הזו, ולאסי דיין עצמו. למשך תקופה מסוימת היו לנו מחשבות להחליף את הפסיכולוג בפסיכולוגית, כדי לנסות לספר סיפור שונה, אולי להמציא את עצמנו מחדש. אבל ככל שהעמקנו בתהליך הפיתוח הבנו שמה שהכי מסקרן אותנו באמת זה לראות את ראובן מתמודד עם חייו החדשים, מול המטופלים החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully