וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשנת 2007 ערוץ אגו יוביל אג'נדות

רנן פריד

24.2.2007 / 0:58

זה החזון של אהד פרי, מנהל הערוץ, שהחודש מלאו חמש שנים להקמתו. בתכנון: סרטים דוקומנטרים על סקס ומגזין לגברים

ערוץ אגו מבית ענני תקשורת מציין החודש חמש שנים להקמתו. הערוץ מיועד בעיקר לגברים ובוחר להתמקד בנושאים כמו רכב, פוקר, גאדג'טים וכמובן ארוטיקה רכה במסווה של תכניות תעודה.

שתי התכניות שהביאו את ערוץ אגו לתודעת הצופים הם "נערה 57" (תכנית הלייט נייט סקס בהגשת מרינה שוייף) ו"בסלון של האווירון", תכנית האירוח של ורד מזרחי ובעלה הכדורגלן אלון מזרחי.

עד שנת 2006 שודר הערוץ באופן בלעדי בערוצי הכבלים, אולם ב-2006, לאחר הורדת ערוץ הגיימרים מלוח המשדרים של yes, הוחלט בלווין לשדר את אגו ולשלב בתוכו את תכני הערוץ הגנוז.

בימים אלה מופקת על ידי הערוץ הסדרה "כחול לבן כחול" ובה סרטים דוקומנטרים העוסקים בסקס. הסרט הראשון בסדרה, "דרושה צייתנית", מביא את סיפורה של אמילי, שלפני כארבע שנים נחשפה לעולם ה-BDSM וכיום חיה עם המאסטר שלה כאשה צייתנית.

אהד פרי 37, מנהל אגו, שנכנס לתפקידו לפני פחות משנה, מאמין כי 2007 תהיה השנה בה יצדיק הערוץ את המנדט שקיבל. "אני רוצה להוביל בעזרת הערוץ לשינוי חברתי", אומר פרי, "אני מאמין שהערוץ יכול להוביל לשינוי מהותי וכבר התחלנו לעבוד על זה".

מה הם החידושים הצפויים השנה בערוץ?

"אנחנו עובדים עכשיו על מגזין גברים (אגו MEN - שם זמני) שצפוי לעלות במהלך השנה. זו חצי שעה שבועית שתצולם באגו בר שלנו ותעסוק בנושאים שמעניינים גברים: בריאות, רכב, פוקר, משקאות, ברים, טכנולוגיה, גאדג'טים, כספים ובחורות. תכנית כזאת טרם נעשתה בארץ, תהיה בה את הדינמיקה של שיחות גברים, כזאת שמאפשרת לעבור מנושא לנושא בזריזות ויחד עם זאת להתעמק בנושאים מסוימים. זאת הולכת להיות תכנית מאוד גמישה ואני צופה שנלמד תוך כדי תנועה. בנוסף אנחנו גם מתכננים השנה רצועה לילית. היתרון של ערוץ אגו הוא בכך שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להביא למסך דברים שהם לא הזרם המרכזי ויחד עם זאת הם טובים".

אתה חושב שיש מקום לערוץ שפונה רק לגברים?

"כן, בטח. המהפכה הנשית כבר ביקרה כאן, דיברו עליה וראו אותה. במהלכה נולדו תוכניות כמו 'סקס והעיר הגדולה' ו'בנות'. אצלנו הגברים התהליך הוא מוצנע ולא מדובר. מה שערוץ אגו עושה הוא נותן למהפכה הגברית מקום. זה ערוץ של גברים שלא מתנצל ולא מנסה להיות מעודן. אנחנו מנותנים מה שגברים אוהבים: תכניות על קרבות זירה, מכוניות, לימודי פוקר וכן, גם קצת ציצים".

ולנשים יש מה לראות בערוץ?

"כן, אם כי לא הרבה. הנשים צופות בעיקר במשחקי הפוקר, שלהם אנחנו מקדישים זמן שידור ניכר. נשים גם צופות ב'טופ-גיר' , תכנית מוטורית בידורית לחולי רכב, הטובה מסוגה, שפונה לנשים לא פחות מלגברים".

אתה לא חושב שיש בערוץ יותר מדי שידורים חוזרים?

"זה בדיוק העניין בערוץ נישה. להבדיל מערוץ ברודקאסט, הוא משדר 24 שעות ובעיקר סדרות רכש. היום אנחנו משדרים הרבה סדרות רכש מהטובות בעולם ובמקביל אנחנו מפיקים הפקות מקור. אני בהחלט חושב שיש מקום לעוד הפקות מקור. אנחנו עובדים על סדרת דוקו-סקס שבה מספר סרטים שישודרו במהלך השנה ועל המגזין 'קאובוי'. כך שבהחלט יש הפקות ישראליות."

איזה עוד דברים הייתה רוצה לעשות?

"הייתי רוצה שנהיה יותר מחוברים לאקטואליה. אני מאוד רוצה ומקווה שהשנה ניקח על עצמנו אג'נדה חברתית נניח בנושאי נהיגה ותאונות דרכים. הייתי רוצה שנוביל קו בנושא מצוקת האופנוענים, כי זה נושא חשוב מאוד שלא מטופל. ערוץ אגו בשנת 2007 יהיה ערוץ שיוביל אג'נדות ובמסגרת זו כבר עשינו פניות לכמה וכמה גופים. זה בדיוק החזון שלי - שהערוץ יוביל שינוי גם מחוץ למסך."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully