וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבון של סבן לא חינוכי

24.2.2007 / 19:31

יוניוויז'ן של סבן תיקנס ב-24 מיליון ד' בגין הגדרת אופרת סבון כתכנית חינוכית לילדים. זהו הקנס הגדול אי פעם שהטילה ה-FCC על חברה

יוניוויז'ן, חברת הטלוויזיה האמריקאית בשפה הספרדית, שנרכשה בשנה שעברה על ידי איל המדיה חיים סבן, צפויה להיקנס ב-24 מיליון דולר. כך מדווח העיתון "ניו יורק טיימס", המציין כי הקנס שמתכוונת נציבות התקשורת הפדרלית (FCC) להטיל, נוגע להאשמות כי יוניווז'ן פירסמה אופרת סבון כתכנית חינוכית לילדים. הטלת הקנס תאפשר את השלמת הרכישה, ששווייה כ-12 מיליארד דולר, על ידי סבן. באם יוטל הקנס, יהיה זה הקנס הגדול אי פעם שהטילה הנציבות על חברה אחת.

מדובר בתכנית שהושקה לפני 3 שנים, "קומפליסס אל רסקאטה", בסגנון "אורה הכפולה",המתארת את קורותיהן של שתי תאומות בנות 11 שהחליפו תפקידים לאחר שגילה כי הופרדו בלידה. לדברי הנציבות, יוניוויז'ן טענה כי עמדה בדרישות לשדר תכניות חינוכיות לילדים, באמצעות הגדרת הסדרה ואופרות סבון נוספות כחינוכיות.

הנציבות גם דורשת כי יוניוויז'ן תגיש תכנית שידורים שתעמוד בתקנות הנציבות. התקנות המדוברות קשורות לחוק הטלוויזיה לילדים, הדורש מרשתות השידור להציג לפחות 3 שעות של תכניות חינוכיות לילדים בשבוע. עמידה בדרישות ותשלום הקנס נועדו להיענות לתלונות צופים בנוגע ללוח השידורים ב-24 תחנות יוניוויז'ן במשך 116 שבועות בשנים 2004-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully