וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתולים

רנן פריד

27.2.2007 / 0:02

מספר במאים בערוץ 1 מתלוננים כי השיחות הפרטיות בקונטרול של אולפני הערוץ מוקלטות על ידי אנשי הסאונד

עובדי הסאונד בערוץ 1 החלו לאחרונה להקליט את השיחות הפנימיות בחדר הקונטרול של אולפני הערוץ בזמן שידור. העובדים טוענים כי הם מקליטים את השיחות הפנימיות על מנת להגן על עצמם למקרה שיוגשו תלונות על ההתנהלותם בשידור. במקרה כזה יוכלו להדגים בעזרת הקלטה של הנאמר בקונטרול את ההתנהלות המדויקת בזמן השידור.

כמה במאים בערוץ 1 העבירו מכתב למנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, בו הם מתלוננים על התנהגותם של אנשי הסאונד. הבמאים יוצאים נגד התנהגותם הלא מקצועית לדבריהם. גורם ברשות השידור סיפר לוואלה! ברנז'ה כי במכתב שהועבר לשקלאר נטען כי ההקלטה מהווה חדירה לפרטיות ואינה מקצועית. גורם אחר טען כי המכתב שהועבר למנכ"ל, כבר בשבוע שעבר, לא זכה לתגובה או התייחסות מצידו.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "עם קבלת המכתב, הורה מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, ליורם כהן, סמנכ"ל לתפקידים מיוחדים בפועל, לבדוק את הנושא ולהורות למנהל שירותי הנדסה, רפי יהושע, כי ההקלטות יופסקו באופן מיידי וכי ההקלטות הקיימות יושמדו .במקביל דווח הנושא ללשכה המשפטית של הרשות ולקב"ט הרשות. בנוסף, זימן המנכ"ל לבירור את כל המעורבים בעניין, והנחה את היועצת המשפטית של הרשות לפרסם רענון בנושא לכל העובדים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully