וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן שיין לא משלם אגרות תדרים

ערן גבאי

27.2.2007 / 16:21

חיים הכט נקרא לשימוע לפני נטילת הרישיון לתחנת הרדיו האזורית שבבעלותו. גם אגודת העיתונאים מתעניינת בהקמת רדיו

לראשונה, הוציאה מועצת הרשות השנייה שימועים לשתי תחנות רדיו אזורי - תחנת הרדיו קול רגע בניהולו של חיים הכט ותחנת רדיו צפון ללא הפסקה בניהולו של איל ליאון - לפני נטילת זיכיון בשל אי תשלום אגרות תדרים, כך נודע ל-TheMarker. שתי התחנות הוזמנו לשימוע בפני מועצת הרשות השנייה ב-6 במארס, לאחר שלא הסדירו את חובן בעניין אגרות התדרים.

בסוף נובמבר כל תחנות הרדיו האזורי נהפכו למפירות חוק, ולמעשה, הוגדרו כתחנות פיראטיות לאחר שנקבע כי אין להאריך את זיכיונות התחנות לשלושה חודשים נוספים, בשל העובדה שהן סירבו לשלם בגין אגרות התדרים סכום כולל של 7.5 מיליון שקל. מאז הסדירו כל תחנות הרדיו האזוריות את תשלום האגרות לקופת המדינה, להוציא שתי התחנות שהוזכרו. החוב אף הופחת בעבר על ידי שרת התקשורת לשעבר, דליה איציק, מכ-15 מיליון שקל לכ-7.5 מיליון שקל בלבד.

עוד נודע, כי למרות הצעת החוק של ח"כ אמנון כהן (ש"ס) לדחיית מכרזי הרדיו האנלוגי, המכרזים ל-6 תחנות הרדיו האזורי הראשונות יתבצעו כבר ב-26 במארס. מועצת הרשות השנייה תפרסם את המכרזים ל-6 התחנות הנוספות בסוף 2007. גל המכרזים הראשון יכלול את גוש דן, השרון, חיפה, ירושלים, דרום ואילת. הגל השני יכלול את הגליל והגולן, העמקים, המרכז, גוש דן, עמק חפר והשרון.

נודע גם כי להבדיל ממה שחושבים בכנסת, כאילו אין מתעניינים בהקמת והפעלת תחנות רדיו אזורי אנלוגי בישראל, בשל הכניסה העתידית לפלטפורמת הרדיו הדיגיטלי, דווקא מספר המתעניינים בהשתתפות במכרזים הקרובים גדל. נודע כי גם אגודת העיתונאים מתעניינת בתחנת רדיו משלה. נכונות להקמת והפעלת תחנת רדיו אזורי נוספת הועלתה מצד המרכז הבינתחומי בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully