וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תחקיר כלבוטק: פדופיל נעצר על ידי המשטרה

רנן פריד

27.2.2007 / 10:33

הציג עצמו כנער וניהל שיחות בעלות אופי מיני עם ילדה בת 13. הוריה פנו למערכת התכנית לאחר שהמשטרה, לטענתם, לא פעלה בנושא

המשטרה עצרה אתמול גבר תושב אזור חדרה החשוד שהטריד מינית ואיים על ילדה בת 13, שעמה התכתב ברשת האינטרנט ושוחח בטלפון. מעצרו של האיש התאפשר לאחר שמערכת "כלבוטק" חשפה את מעלליו.

ראשיתו של הסיפור לפני כחודש, אז נכנסה הילדה בת ה-13 לאתר ברשת האינטרנט שבו משחקים ילדים, זה עם זה במשחקי מחשב באמצעות הרשת. הגבר הציג את עצמו כנער בן 15 וביקש מהילדה את מספר הטלפון הנייד שלה. השניים החלו להתכתב באינטרנט ולשוחח בטלפון כשהגבר, שמציג עצמו כל הזמן כנער בן 15, הופך את השיחות למיניות יותר ויותר. בין היתר דורש הגבר מהילדה לגעת בו, לתאר את גופה בפניו ולהתערטל מולו. יצויין, כי הנערה סרבה לכל בקשותיו של האיש.

במשך ימים ארוכים נמנעה הילדה מלספר לאיש על הקשר הוירטואלי שלה עם האדם שהציג את עצמו כנער בן 15. רק לאחר שאיים עליה כי יגיעה אליה אל בית הספר ויתקוף אותה מינית נשברה וסיפרה להוריה. ההורים, שהבינו שלא מדובר בילד בן 15 אלא בפדופיל שייצר קשר עם ביתם החלו להתכתב איתו וביקשו ממנו שיפסיק לאלתר את הקשר עם הילדה. במקביל, פנו לתחנת המשטרה שלטענתם לא קידמה במאומה את החקירה. בעקבות פניית ההורים אליו, החל הגבר להחריף את איומיו ואף החל לשלוח לילדה באמצעות מצלמת האינטרנט שלו תמונות שבהן הוא נראה מתערטל ומאונן.

ההורים החליטו לפנות למערכת "כלבוטק" שהצליחה לאחר מאמצים רבים לאתר את האיש. בתכנית שתשודר הערב, הציגו עצמן כתבות התכנית יפעת גליק ויעל דמארי כילדים הלומדות בבית ספר יסודי. השניים גלשו באותו אתר שבו נתקלה הילדה בגבר. בתוך שעות יצר האיש קשר באמצעות האינטרנט עם שתי הכתבות, שהצליחו בסופו של דבר לעלות על עקבותיו באמצעות תחקירן נוסף, דני דגן.

מערכת "כלבוטק" החליטה, בגלל רגישות העניין, להודיע מיידית למשטרה על הפרשה וזאת עצרה את האיש, גבר בן 40 תושב אזור פרדס חנה כרכור המשמש כבוחן במכון רישוי. האיש, המוכר למשטרה, נחקר אתמול במשך שעות, מחשבו האישי הוחרם והוא הובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בחדרה.

התכנית "כלבוטק" תשודר הערב מיד אחרי מהדורת החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully