וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמון הציבור: אין להאריך את רישיון ערוץ הקניות

רוני קורן-דינר

1.3.2007 / 12:27

הארגון טוען כי התקבלו עשרות תלונות נגד הערוץ וכי הוא מפר את תנאי הרישיון ומתנהל באופן פגום כלפי לקוחותיו

"אין להאריך את רישיון ההפעלה של ערוץ הקניות באפיק 21 בממיר, המופעל על ידי חברת כ.י.ד", כך כתב ארגון אמון הציבור למועצה לשידורים כבלים ולוויין. הארגון טוען כי הערוץ מפר את תנאי הרישיון ומתנהל באופן פגום כלפי לקוחותיו. העמדה הועברה במסגרת השימוע שעורכת מועצת הכבלים בנושא, ובמקביל הועברה לשר התמ"ת, אלי ישי.

מאמון הציבור נמסר כי התקבלו אצלם עשרות תלונות נגד ערוץ הקניות, ובעקבות זאת הכין הארגון דו"ח בקרה הכולל פירוט כל התלונות וניתוח דפוסי הליקוי בהתנהלות החברה המפעילה אותו. לפי אמון הציבור, החברה לא השיבה לדו"ח, שנשלח לערוץ בדצמבר האחרון. עם זאת ציינו בארגון כי הערוץ התייחס באופן פרטני לתלונות וטיפל בהן.

אמון הציבור טוען כי טיפול פרטני בתלונות אינו מספק, ודרוש טיפול שיטתי כדי להפסיק את התלונות החוזרות ונשנות באותם עניינים. נוכח ריבוי התלונות, אופיין וטבען העקרוני, סבור אמון הציבור כי אין מקום להארכת הרישיון.

נעמה הניג, יו"ר מועצת הכבלים, מסרה: "הליך הגשת העמדות לשימוע בעניין הארכת רישיון ערוץ הקניות מסתיים בימים אלה. לא נוכל להתייחס לעמדה זו או אחרת שהוצגה בשימוע".



אורן ז'ורבין, מנכ"ל ערוץ הקניות, אמר: "לא קיבלנו לידינו עדיין את עמדת אמון הציבור. בעסקות מכר מרחוק יש תקלות כל הזמן, אך אנו מנסים ללמוד מהן ולשפר את השירות ללקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully