וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורגים אתכם ברכות

רנן פריד

1.3.2007 / 11:14

הסדרה המדוברת "על החיים ועל המוות" תשודר החל מעוד שבועיים בערוץ 10. מיקי חיימוביץ', שי אביבי ועוד סלבס יצאו לחקור

"על החיים ועל המוות" , סדרת דוקומנטארית חדשה שעוסקת במוות תעלה בקרוב בערוץ 10. הסדרה, בת שבעה פרקים מורכבת משורה של מפגשים עם החיים, המתים, ואלה שנתקעו ביניהם והפכו את המוות לדרך החיים. כל אחד ממשתתפי הסדרה יחקור פן אחר של המוות בדרך הייחודית לו.

אייל דורון, יוצר הסדרה גייס את מיקי חיימוביץ', שי אביבי, נתן זהבי, ליאור שליין, מאיר סוויסה וריקי בליך, אשר עוברים כל אחד בתורו, מסע, אמיץ ואינטימי באמצעות מפגשים חווייתיים עם אנשים שנושא המוות מעסיק אותם באופן אובססיבי ומעצב באופן מוחלט את האופן בו הם חיים.

מיקי חיימוביץ' בפרק על "אהבה ומוות" - פוגשת שורה של אנשים שהתמודדו עם המוות והתגברו עליו. סדרת המפגשים הטעונה מעמתת אותה עם שאלות אישיות מאוד הנוגעות לחייה. שי אביבי בפרק על "פחד ממוות" - נוגע בפחדים מפני המוות, עונה על שאלות שמעניינות אותנו כמו "איך יראה טקס הקבורה שלנו" ומתמודד בעצמו בפני אתגר עוצר נשימה. נתן זהבי בפרק על "פרידה" - מסרב להתחבר לפולחן ההנצחה אך נאלץ להתמודד עם הנושא באופן ממשי נוכח מותו של אביו במהלך צילומי הסדרה.

ליאור שליין בפרק "לחיות לנצח" - יוצא למסע בארצות-הברית כדי לפגוש שורה של אנשים המאמינים כי מצאו את הדרך לחיות כמה שיותר, ואם אפשר לנצח, ומגלה כי ב"עיר הזקנים" באריזונה החיים מתחילים רק אחרי גיל 55 – תנאי הקבלה למגורים בעיר. ריקי בליך בפרק "לחיות על הקצה" יוצאת לפגוש שורה של אנשים המעמידים את עצמם, מתוך רצון חופשי, בסכנה ממשית של מוות ומתמודדת בעצמה בפני אתגר. מאיר סוויסה בפרק "העולם שמעבר" יוצא בעקבות מות אמו לנסות ולתקשר איתה במסע שהופך לאבסורדי במיוחד.

הפסיכולוג הקליני קרלו שטרנגר מוביל את המנחים ממפגש למפגש. במכונית שלו הם חולקים איתו את מה שחוו. רק בפרק האחרון של הסדרה נפגשים לראשונה כולם יחד כדי לדבר.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully