וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב מאיים לתבוע את גבי גזית

איילה צורף

1.3.2007 / 14:58

רהב מקציב לגזית חמישה ימים להתנצל על דברים שאמר נגדו בשידור. רשות השידור: "הנושא בבדיקה וטרם גיבשנו עמדה"

לאחר שהתעמת עם גלי צה"ל עקב דבריה של כתבת הפלילים הדס שטייף, ועם רענן שקד, כותב טור בידיעות אחרונות, החליט רני רהב לעלות מדרגה בכל הקשור לנושא בר המצווה של בנו.

אתמול שיגר עורך דינו של רהב, שמואל צנג, מכתב לרשות השידור, שם נכתב כי אם לא יחזור בו גבי גזית מדבריו נגד רהב ובר המצווה, ויתנצל בשידור, רהב יתבע את גזית ואת רשות השידור על סך של כמיליון שקל.

הרקע לדברים: יום לאחר חגיגות הבר מצווה של בנו של רני רהב, רועי רהב, אליה הוזמנו והגיעו כ-5,000 איש, ריאיין השדר גבי גזית בתוכניתו הכל דיבורים ברשת ב', את הד"ר לסוציולוגיה עוז אלמוג. אלמוג דיבר על מה שהוא כינה התופעה החברתית-סוציולוגית שהתפתחה סביב רהב. באותו מעמד החליט גזית לומר למאזינים את דעתו האישית על רהב.

לרהב ולגזית יש היסטוריה ארוכה של חוסר הערכה הדדית. גזית התבטא לא פעם נגד רהב, בראיונות ובשידור. בין היתר אמר גזית כי רני הוא איש לא מעניין, שמתעסק בעיקר בקוקטיילים. בתגובה כינה רהב את גזית בראיון לגלובס "אדם שהידרדר ממעמד של מנחה תוכניות הטלוויזיה הפופולרי ביותר ישראל, לאדם שבקושי נותנים לו חידון טריוויה בטלוויזיה", והוסיף כי "גבי גזית מזדקן ברמות הקשות ביותר שיכולות להיות לבנאדם שהיה פעם בשיא תהילתו".

הפעם החליט רהב להעביר את הסכסוך האישי ביניהם אל בית המשפט, וכאמור, הוא מאיים שאם עד ה-4 במרץ לא יתנצל גזית בשידור על הדברים שנאמרו, הוא יתבע אותו תביעת דיבה.

גזית מצידו, אמר כי אם ישלח רהב תגובה לדברים שנאמרו, הוא יקריא אותם בשידור הבא. את רהב זה לא סיפק, והוא כאמור דורש לא רק את זכות התגובה, אלא את התנצלותו הישירה של גזית בשידור.

רהב סירב להתייחס לדברים. דוברת רשות השידור מסרה בתגובה: "אכן הגיע מכתב בו כתוב כי אם גזית לא יתנצל, רהב יתבע בבית המשפט. הנושא נמצא בבדיקה וטרם גיבשנו עמדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully