וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג win-win יחליף את לוח ידיעות אחרונות

איילה צורף

2.3.2007 / 11:11

חברת המיתוג היא open, משרד הפרסום - אידיאולוג'יק. הסיסמה שתלווה את הקמפיין: "קונים מוכרים"

המותג האינטרנטי החדש של "ידיעות אחרונות" win-win יהיה המותג הראשי של קבוצת "ידיעות אחרונות" בפעילות בלוחות הדרושים, הדירות והרכבים. המותג יחליף את השם "לוח ידיעות אחרונות" בעיתון המודפס, ואת השם ynet center באינטרנט.

היום עלה לאוויר קמפיין לא מוסבר, בו נראות בועיות דיבור (כמו בקומיקס) שבהן כתוב "מצאתי!". הקמפיין לא מסביר איזה מותג או איזה שירות הוא מפרסם. הקמפיין עלה לאוויר ביום שישי בשילוט חוצות, באינטרנט (נענע, msn, ynet) ובתוך "ידיעות אחרונות" עצמו.

ההשקה של המותג החדש היתה אמורה להתבצע ביום שני הקרוב, אך לאחר שבאחת מחברות האוטובוסים הדביקו בטעות את הפוסטר עם שם המותג (הפתרון לקמפיין ה'מסתורי') כבר ביום שישי, נחשף שם המותג כבר כעת. הסיסמה שמלווה את הקמפיין: "קונים-מוכרים".

מנכ"ל ynet, אבי בן טל, סירב להגיב לדברים.

את מהלך המיתוג מחדש בנתה חברת המיתוג open, ש-35% ממנה נרכשו השבוע על ידי משרד הפרסום יהושע, המטפל בתקציב הפרסום של מעריב. בין היתר, אחראית open גם על המיתוג של ארומה, רשת מקומוני העיר, ורשת המרכולים השכונתיים AM:PM שנרכשה על ידי הריבוע הכחול. את קמפיין הפרסום יצר משרד אידיאלוג'יק.

במקביל, הקימה ידיעות אחרונות אתר אינטרנט תחת השם החדש, www.winwin.co.il (חיפוש אחר שם הבעלים של האתר הזה מוביל לחברת לוח ידיעות אחרונות). האתר החדש אמור להתחרות ב-yad2, בהומלס, לוח העיר, מדס ושאר האתרים שעוסקים בתחום הדרושים, חיפוש הרכבים והדירות לרכישה.

הלוחות יעברו לניהולו של מנכ"ל ynet

מדובר במהפיכה בקו המחשבה של קבוצת "ידיעות אחרונות": ארנון (נוני) מוזס, מו"ל הקבוצה, רואה את היקף הפעילות בלוחות שלו הולך ומצטמצם עם השנים בעוד שהפעילות המקבילה באינטרנט פורחת. בעוד שבכל לוח של "ידיעות אחרונות" המודפס מתפרסמות כ-3,000 מודעות, באתר 2 yad מתפרסמות במקביל יותר מ-30 אלף מודעות, רובן בחינם. ב"ידיעות אחרונות" החליטו להיערך לקרב בלימה - אם כבר לאבד את הלוחות המודפסים, כדאי שיהיה זה לטובת ynet והמותג החדש win-win.

עד כה, פעל "ידיעות אחרונות" בתחום הלוחות באמצעות שני מותגים: ynet center באינטרנט ולוח "ידיעות אחרונות" בעיתון המודפס. שני הלוחות נוהלו על ידי חברת הלוחות של "ידיעות אחרונות". זו היתה הטריטוריה היחידה בתוך ynet שלמנכ"ל ynet דאז, יעקר נצר, לא היתה בה נגיעה של ממש. כעת, יעברו הלוחות כולם לניהול של מנכ"ל ynet הנכנס, אבי בן טל, שהיה עד לאחרונה מנכ"ל לוח "ידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully