וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לסבן נודע על מועמדות גינת מאתרי האינטרנט"

רוני קורן-דינר

3.3.2007 / 20:16

החיפוש אחר מנכ"ל לחברת החדשות הפופולרית בישראל מעורר סכסוכים ישנים וחדשים בין בעלי המניות של ערוץ 2

"חיים סבן שמע על המועמדות של גינת, כשדיווחו לו שיש ידיעות על כך באתרי האינטרנט בישראל", אומר גורם בכיר. "מוזי ורטהיים הכחיש באוזני סבן את הידיעה ואמר לו ששום דבר לא סגור. אבל בפועל, מוזי נפגש עם סמי עופר ואודי אנג'ל (בעלי השליטה ברשת - ר.ק) ועם רפי גינת כמה פעמים.

עוד אומר הגורם: "הדבר הזה, שסבן הבין שהמינוי של גינת בעצם סגור כאשר לו סיפרו שתהיה ועדת איתור עניינית, היה הטריגר לרצון שלו למכור את המניות בקשת, ושאף אחד לא יספר סיפורים על הבעלות הצולבת שלו בין האחזקות בבזק ובקשת - זאת בעיה שלא צצה אתמול. יש נתק בין סבן לוורטהיים".

כעת, שנה בלבד לאחר שנתנו בידי אבי ניר את המושכות לנהל את קשת כראות עיניו, ובזמן שאורי שנער המודח עדיין תובע את עלבונו בבית הדין לעבודה, שוב הגיע משבר: בעוד ורטהיים נחוש למנות את גינת למנכ"ל החדשות, סבן כועס על תפירת העסקה מאחורי גבו. עבור ורטהיים וניר, מדובר במשבר חריף שני בתוך תקופה כה קצרה. המשבר הקודם נסוב על שידור תחקיר "עובדה", בדצמבר 2005, אודות ארקיע.

החיפוש אחר מנכ"ל לחברת החדשות של ערוץ 2, מעלה באוב סיכסוכים ישנים ויוצר חדשים. פרשת רפי גינת מערערת את היחסים בין ראשי ובעלי ערוץ 2. סבן זועם על מוזי ורטהיים, ורטהיים שוב במשבר עם אבי ניר, ניר דווקא בחזית אחת עם יוחנן צנגן וחבר ועדת האיתור יצחק לבני חצוי בין חברות לענייניות. וזה לא הכל בפרשת רפי גינת.

אבל, שואל בכיר בענף: "אבל למה נלחמים על גינת כל כך הרבה אנשים, ובעוצמה כזאת? לא ברור למה אי אפשר ללכת על מועמד יותר מוסכם ולהשאיר את הפארסה הזאת מאחור?"

הכתבה המלאה תתפרסם מחר ב-TheMarker.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully