וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז פילוסוף ישמש יועץ למנכ"ל וואלה!

וואלה! ברנז'ה

5.3.2007 / 10:52

יפסיק לכהן בתפקיד המשנה למנכ"ל, אך ימשיך להיות מעורב באופן משמעותי בפעילות החברה בחצי השנה הקרובה

ארז פילוסוף, המשנה למנכ"ל וואלה! יעבור לתפקיד יועץ למנכ"ל. פילוסוף יפסיק לכהן בתפקיד המשנה למנכ"ל, אך ימשיך להיות מעורב באופן משמעותי בפעילות החברה בחצי השנה הקרובה. בתום ששה חודשים של חפיפה ופיתוח פרוייקטים אסטרטגיים יהפוך פילוסוף ליועץ למנכ"ל במשרה חלקית. שרון ווייס, אשר שימש עד כה כמנהל הפיתוח של החברה, יקודם לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח של וואלה!

ההחלטה התקבלה בהמשך להודעת פילוסוף להנהלת החברה ולדירקטוריון על רצונו להקדיש את עיקר זמנו לעסקים פרטיים. על פי ההסכם בין הצדדים ימשיך ארז לעבוד בחברה במשרה מלאה במהלך 6 החודשים הבאים. בתקופה זו יבצע חפיפה והעברה מסודרת של תפקידו לשרון ווייס שקודם לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח של החברה. כמו כן, ימשיך ארז לעסוק באופן אישי בהשלמת הפיתוח של מספר מוצרי מפתח שהחברה עומדת להשיק בחודשים הקרובים לרבות מערכת המייל החדשה, מערכת החיפוש וכן walla sphere, פלטפורמת תוכן הגולשים שוואלה! מתעתדת להשיק במחצית השנייה של השנה.

מנכ"ל וואלה!, אילן ישועה: "ארז פילוסוף הוא ממייסדי וואלה! ומזוהה יותר מכל אדם אחר עם האינטרנט בישראל ועם הצלחתה של וואלה!. אנו שמחים על כך שנמצאה דרך המאפשרת לארז להגשים את עסקיו הפרטיים לצד המשך שילובו בפעילות בוואלה!. וואלה! נכנסת בימים אלו לתנופת פיתוח חסרת תקדים וכשרונו ויכולותיו של ארז יהוו נדבך חשוב שוודאי יתרום להצלחת התוכנית האסטרטגית שלנו. שרון ווייס מרכז את הפיתוח בוואלה! שנים רבות ואחראי אישית לרבות מההצלחות החברה עד כה. החלטה לקדמו לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח הייתה טבעית ואני בטוח שהוא ימלא את הציפיות הגבוהות שאנו תולים בו".

ארז פילוסוף: "אני מרגיש שמיציתי קצת את co.il. תרמתי 12 שנים אינטנסיביות מאוד לוואלה! ולאינטרנט הישראלי ואני מרגיש שהגיע הזמן שלי לנסות את כוחי גם מחוץ לגבולות השוק המקומי. כמו שצפיתי בזמנו, וואלה! הפכה לשחקן הכי משמעותי באינטרנט בישראל והתגברה על המון מכשולים ותקופות משבר לחברה ולתעשייה. וואלה! של היום היא ארגון חזק ואיתן, המצוי בתנופה ברורה קדימה. אני לא משאיר אותה מאחוריי ועוזב, אלא אמשיך להיות מעורב בה גם בגוף וגם בלב. אני מצדי, לאור המצב הנוכחי של וואלה!, מרגיש בטוח מספיק להתקדם הלאה לעבר אופקים בינלאומיים. 12 שנה בשנות אינטרנט הם כמו תקופת חיים ומבחינתי אני כבר מספיק מבוגר כדי להיחשב עדיין מספיק צעיר להתחלה חדשה".

שרון ווייס (33), בעל תואר ראשון בהנדסת תוכנה, החל לעבוד בוואלה! לפני כ-7 שנים. בראשית דרכו, תפקד ווייס כמתכנת במחלקת הפיתוח של וואלה!, בהמשך מונה לראש צוות במחלקה זו ובארבע השנים האחרונות כיהן כמנהל פיתוח ויד ימינו של ארז פילוסוף.
במסגרת תפקידו היה ווייס מעורב בכל האפיונים והפיתוחים של מוצרי השיווק והפרסום בוואלה! בין היתר, פיתח באופן אישי את מערכות הפרסום וה-CRM בוואלה!, את מערכת הבילינג ועוד.

שרון ווייס: "אני מודה לאילן ולארז על האמון ומתכוון להוביל את הפיתוח של וואלה! על סמך הניסיון הרב שצברתי בעבודה לצדו של ארז. אמשיך לשמור על הסטנדרטים הגבוהים שנהוגים בוואלה! לאורך השנים בתחום הפיתוח גם מהעמדה הזאת".

מועצת המנהלים של וואלה! הביעה את הערכתה העמוקה לארז על חזונו ותרומתו הייחודית להצלחת החברה ומאחלת הצלחה לשרון ווייס בתפקידו החדש כסמנכ"ל הפיתוח של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully