וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לסכסוך

וואלה! ברנז'ה

6.3.2007 / 13:01

גבי גזית התנצל היום בשידור בפני רני רהב על דברים שאמר בהקשר לבר המצווה של בנו של רהב, רועי. עוד בכתבה: בובה של מודעה

מגיש התכנית "הכל דיבורים" ברשת ב', גבי גזית, התנצל היום בשידור בפני יחצ"ן העל רני רהב. גזית הקריא נוסח מוסכם להתנצלות, כפי שדרש רני רהב באמצעות עורך דינו, שמואל צאנג. גזית אמר: "אמרתי על מר רני רהב בין השאר כי הלקוחות שלו סובלים מיחסי ציבור מזעזעים, וכי הוא לא הביא תועלת לאף אחד, עוד אמרתי כי מר רהב גורם נזקיל לשרי אריסון ... אני מוצא לנכון לחזור בי מהדברים ולהתנצל בפני מר רהב."

יום לאחר חגיגות הבר מצווה של בנו של רני רהב, רועי רהב, אליה הוזמנו והגיעו כ-5,000 איש, ריאיין השדר גבי גזית בתוכניתו הכל דיבורים ברשת ב', את הסוציולוג עוז אלמוג. אלמוג דיבר על מה שהוא כינה התופעה החברתית-סוציולוגית שהתפתחה סביב רהב. באותו מעמד החליט גזית לומר למאזינים את דעתו האישית על רהב.

בתגובה לדברים שיגר עורך דינו של רהב, שמואל צנג, מכתב לרשות השידור, בו נכתב כי אם לא יחזור בו גבי גזית מדבריו נגד רהב ובר המצווה, ויתנצל בשידור, רהב יתבע את גזית ואת רשות השידור על סך של כמיליון שקל.

עם פרסום ההתנצלות הבוקר, הפיץ רהב את נוסח ההתנצלות למערכות התקשורת וכתב: "הצדק תמיד מנצח". ולמי שפספס היום את מודעת התודות שפורסמה בעיתון הארץ, וואלה! ברנז'ה תמיד בשבילכם: לחצו להגדלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully