וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות סמולני

וואלה! ברנז'ה

6.3.2007 / 13:37

מוסף הארץ יתחדש בסוף השבוע עם 15 מדורים וטורים חדשים ודניאלה לונדון שחוזרת. רגשות האשם יעברו עם גדעון לוי לחלק ב'

מוסף הארץ יתחדש החל מסוף השבוע הקרוב, זאת במסגרת השינויים הרבים בעיתון הארץ ובעיתון הכלכלי היומי TheMarker. המוסף במתכונתו החדשה יכלול 15 מדורים וטורים וכן יתווספו לו שתי חטיבות תוכן חדשות - "תוצרת הארץ", אשר תכלול אקטואליה רכה ודעות בשולי החדשות, ו"טעם הארץ", אשר תכלול שער נפרד במתכונת של 'עיתון בתוך עיתון', ותעסוק בתחומי סגנון חיים, פנאי, צרכנות, אופנה, נסיעות, טיולים, אוכל, סאטירה ומשפחה.

על עיצוב המוסף במתכונתו החדשה אחראית מעצבת מוסף הארץ, אורנה אושרי. את עמודי המוסף יאפיינו מעתה שלושה צבעים - אדום, תכלת ושחור, והוא כולל לוגו חדש בעיצובו של ערן וולקובסקי, המעצב הראשי של עיתון הארץ.

לצוות הכותבים הותיקים של מוסף הארץ יצטרפו כותבים חדשים, וביניהם: חוקר הספרות והתרבות, אריאל הירשפלד, העיתונאי והתסריטאי אבנר ברנהיימר, המאיירת דניאלה לונדון-דקל ועוד רבים אחרים. במסגרת השינויים יעברו הטורים והכתבות של העיתונאי גדעון לוי, להתפרסם בחלק ב' של העיתון היומי.

השקת המוסף המחודש תלווה בקמפיין פרסומי ברדיו ובעיתונות, בהיקף של כ- 700 אלף שקל, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון.

ניר בכר, עורך מוסף הארץ: "במוסף החדש ניתן מענה לצרכי הזמן והתקופה, תוך בידולו של העיתון המודפס מול המדיה הטלוויזיונית והאינטרנטית. לתחקירים, הראיונות וכתבות הפרופיל, שהפכו את המוסף למגזין הישגי ומוביל בשנה האחרונה, בזכות צוות מוכשר של עורכים וכתבים, יתווספו מעתה מדורים הפונים למגוון רחב יותר של קהלים, צעירים וצעירים ברוחם".

לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל עיתון הארץ, "אנו מובילים את המהלך לחידוש ורענון מוסף הארץ, במטרה להמשיך ולבסס את מעמדו כמוסף המעניין והאיכותי ביותר, בין מוספי סוף השבוע של העיתונים הגדולים, ולתת מענה יעיל ואפקטיבי למפרסמים. צירפנו לשורותינו עיתונאים איכותיים ויצירתיים, מטובי הכותבים בישראל, מתוך כוונה להעשיר ולהעמיק את תכני המוסף, למען קהל הקוראים".

*אתר וואלה! הוא בבעלות קבוצת הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully