וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשללו זכיונות לשתי תחנות רדיו אזוריות

וואלה! ברנז'ה

7.3.2007 / 11:22

רדיו צפון ללא הפסקה ורדיו קול רגע לא שילמו את אגרות התדרים. אם לא יוסדר התשלום הן יפסיקו לשדר בתחילת חודש מאי

מועצת הרשות השנייה קיימה אתמול, שימוע לתחנות רדיו צפון ללא הפסקה ורדיו קול רגע בעניין הארכת זיכיונם זאת על רקע אי תשלום אגרת תדרים על ידי התחנות. סעיף 35 (א) לחוק הרשות השנייה מתנה הארכת זיכיון בכך שבעל הזיכיון מילא את החובות המוטלות עליו על פי חוק. התחנות רדיו צפון ללא הפסקה ורדיו קול רגע לא שילמו את מלוא אגרת התדרים ולא הצטרפו להסדר מול האוצר שנחתם עם שאר תחנות הרדיו האזורי.

הרשות השנייה כבר האריכה את זיכיונות תחנות הרדיו האזורי מספר פעמים בעבר וזאת לאור עמדת משרד האוצר ומשרד התקשורת כי יש לאפשר להם למצות את הדיונים בעניין גובה האגרה שישולם. כאמור, עשר מבין התחנות הסדירו את תשלום האגרות ורק שתי התחנות האמורות טרם שילמו חובן. עמדת משרד האוצר היא כי אין להאריך את זיכיונן של תחנות אלו. משרד התקשורת לא העביר את עמדתו.

מועצת הרשות השנייה ציינה כי אין חולק על חשיבותן של שתי התחנות האמורות לקהל המאזינים שבאזורן. הדבר קיבל ביטוי בולט בתקופת המלחמה בה שירתו התחנות בצורה יוצאת דופן את מאזיניהן. עם זאת אין להשלים מצב בו תחנת רדיו אינה משלמת את חובה למדינה על פי חוק.

מנהלי שתי התחנות ציינו בשימוע כי הן מקיימות מגעים עם נציגי המדינה להסדרת תשלום בגין אגרת התדרים. לאור זאת, החליטה המועצה לשלול את זיכיונם ולהעניק להם חודשיים נוספים לסיום ההסדר מול משרד התקשורת והאוצר. החל מיום 7.5.07 יחדלו התחנות מלשדר.

במהלך תקופה זו יוזמן נציג החשב הכללי לעדכן את המועצה בישיבתה האם חלה התקדמות במגעים עם התחנות. במידה וייחתם הסכם בין התחנות למדינה לתשלום אגרת תדרים במהלך חודשים אלה תשוב המועצה ותדון בארכת זיכיונות התחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully