וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המגזין" - הסוף?

וואלה! ברנז'ה

7.3.2007 / 15:20

במעריב שוקלים מהלך נרחב שיכלול את ביטול המוסף היומי ושילוב תכניו בחלק החדשותי המורחב. דנקנר: "יש רעיונות שונים, כשנחליט נודיע"

מעריב עשוי לסגור בחודשים הקרובים את המוסף היומי, "המגזין", זאת כחלק ממהלך כולל לשינוי פורמט העיתון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. על פי מספר מקורות, מתקיימים בימים אלה דיונים סופיים באשר להוצאת המהלך לפועל.

בשלב זה, כך נראה, טרם מעודכנים על המהלך מרבית עובדי העיתון, ובכל מקרה לא מתוכננים פיטורים. מספר עובדים זומנו לאחרונה אל בכירי מעריב ודנו באפשרות ביטול המגזין ושילובם בחלקים אחרים של העיתון. ככל הנראה, הממונה על הוצאתו לפועל של המהלך יהיה ראש מערכת החדשות אורי רוזן.

על פי הידוע, במידה וייצא המהלך לפועל, הוא יכלול שינוי נרחב בעמוד הראשי של העיתון, שיכלול מספר דפים גדול יותר, ייערך תחת עיצוב חדש ויכלול תכנים מגזיניים.

עורך מעריב אמנון דנקנר מסר בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "זה לא נכון. אנחנו מגבשים ודנים כל מיני תכניות מתכניות שונות לגבי האפשרויות והצירופים השונים ועדין לא הגענו להחלטה. אני רוצה לדייק ולדבר ברצינות. יש כל מיני רעיונות שאנחנו דנים בהם, לא החלטנו שום דבר לא לגבי מדורים לא לגבי צירוף ולא לגבי הפרדה. כשנחליט נודיע".

* בהכנת הידיעה השתתפה דפנה ארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully