וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיק תקשורת" ביטלה שידור ראיון עם אריה אבנרי

וואלה! ברנז'ה

8.3.2007 / 13:04

בראיון, שהוקלט מראש, תקף אבנרי את עורך ידיעות אחרונות רפי גינת. פרקליטו של גינת איים על מערכת התכנית בתביעה

הטלוויזיה החינוכית נאלצה לבטל שידור ראיון עם מנכ"ל עמותת אומ"ץ, העיתונאי אריה אבנרי, שהיה אמור להיות משודר היום בתכנית "תיק תקשורת". בראיון שהוקלט היום תקף אבנרי את הרעיון למנות את עורך ידיעות אחרונות, רפי גינת, לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. אבנרי אף הביא דוגמאות שהראו, לטענתו, כי גינת מושפע משיקולים שאינם עיתונאיים גם בעבודתו כעורך ידיעות אחרונות.

מערכת תיק תקשורת פנתה אל עורך גינת בבקשה לקבל את תגובתו לדברים. זמן קצר לאחר מכן התקבל במשרדי החינוכית פקס מאת עורך הדין של ידיעות אחרונות, מיבי מוזר. בפקס מתריע עורך הדין מוזר מפני "פרסום לשון הרע אודות מר רפי גינת". הוא כותב: "הדברים אותם ציינתם כי בדעתכם לפרסם הם דברי דיבה מהחמורים שיכולים להיות מופנים כלפי עיתונאי בכיר כמרשנו. אם תבחרו לפרסם דברי דיבה שיקרים וחמורים כאלה תישאו באחריות לפרסומם."

היועץ המשפטי של הטלוויזיה החינוכית החליט לדחות את פרסום הראיון עם אבנרי עד שימצאו סימוכין לדברים שאמר אבנרי בראיון.

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: עורך הדין מוזר דרש למנוע את שידור הראיון, בנימוק שבדבריו של אבנרי יש משום הוצאת דיבה חמורה. על אף שאיננו מסכימים לדעתו של עורך הדין מוזר, הוחלט בטלוויזיה החינוכית לעכב את שידור הראיון עד שיתבררו כל הפרטים הנוגעים לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully