וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיתם הקים יחידה לטיפול בתקציבים קטנים

איילה צורף

11.3.2007 / 13:38

BBDO Soho מצטרף ליחידות לטיפול בתקציבים קטנים במשרדים מקאן אריקסון, באומן-בר, אדלר-חומסקי

משרד הפרסום גיתם מצטרף למגמה של השנתיים האחרונות ומקים יחידה לטיפול בתקציבי פרסום קטנים, שתיקרא BBDO Soho, לטיפול בתקציבי פרסום של עד מיליון דולר.

חלוצי המגמה היו באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חוסמקי, שהקימו לפני מספר שנים יחידות לטיפול בתקציבי פרסום קטנים יחסית. בקבוצת באומן-בר פועלים שני משרדים כאלה - אקספרט ואזימוט. באדלר-חומסקי פועלים בשוק התקציבים הקטנים באמצעות חברת GPS. לפני כשנה וחצי הוקמה גם מקאן בוטיק, היחידה לטיפול בתקציבים קטנים של מקאן אריקסון.

לדברי מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם BBDO: "במהלך שלושת החודשים האחרונים ערכנו פיילוט במטרה להגיע למבנה אופטימלי של חברה, שתענה על הצרכים השונים של לקוחות קטנים ובינוניים. מצאנו כי כאשר התקציב מוגבל, עולה הצורך ביצירת קשר ישיר ושוטף קריאטיב - לקוח. מעורבות גבוהה של הקריאטיב בכל תהליך העבודה מניבה שימוש יצירתי במדיות קיימות ויחד עם זאת פריצות דרך בשימוש במדיות לא קונוונציונליות ("פרסום גרילה"). את Soho BBDO תנהל עדי כהן סברוב. לעדי ניסיון של 7.5 שנים בעולם הפרסום, מתוכם כ 4 שנים מנהלת לקוחות בגיתם BBDO.

סוהו תטפל בתקציבים הבאים: אגודה למלחמה בסרטן, סימונס, מנגו, רשות הטבע והגנים, מוזאון המדע בחיפה, אזורים, כלל פיננסיים, כתר, צו פיוס, אדום אדום ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully