וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס מעמיקה את קשריה עם אדלר-חומסקי

איילה צורף

14.3.2007 / 10:40

מעבירה למשרד את תקציב פרסום הגלידות באינטרנט. גובה התקציב לשנה הקרובה הוא כ-1.5 מיליון שקל

קבוצת שטראוס מעמיקה את קשריה עם קבוצת אדלר-חומסקי. ל-TheMarker נודע כי תקציב הפרסום של גלידות שטראוס באינטרנט יעבור ממשרד הפרסום נקסט אין של ראובני-פרידן לגריי אינטראקטיב של אדלר-חומסקי. דובר שטראוס אישר את הדברים ואמר כי גובה התקציב לשנה הקרובה הוא כ-1.5 מיליון שקל.

כיום מחולק תקציב הפרסום הכולל של שטראוס-עלית בין שני משרדים: שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן. בהתאם, מטפלים גם משרדי הפרסום האינטראקטיוויים שלהם במותגים בהם מטפלים המשרדים הראשיים. כך למשל, מטפל שלמור-אבנון-עמיחי בתקציב דנונה בטלוויזיה, משרד הפרסום האינטראקטיווי שלו, Y&R, מטפל בתקציב דנונה בפרסום באינטרנט.

עד כה החזיק אדלר-חומסקי בחלק זעום מתקציב הפרסום של קבוצת שטראוס וטיפל במותג הדגנים ארנג'י. זאת, בשל הסכם התקשרות ותיק בין אנרג'י לאדלר-חומסקי, עוד לפני שאנרג'י נרכשה על ידי שטראוס-עלית. כעת, לראשונה, מקבל אדלר-חומסקי חלק מתקציב הפרסום של מותג של שטראוס - תחום הגלידות. הפעילות תכלול תמיכה במותגים מגנום, קרמיסימו וגלידות שטראוס. הפרויקט הראשון של גריי: השקת שלגון ICQ המיועד לבני נוער.

גריי אינטראקטיב מעסיקה 35 עובדים. על פי הערכות, היקף הפעילות השנתי שלה הוא 3-4 מיליון דולר בשנה. לדברי ערן ארדן, מנכ"ל החברה, "גלידות שטראוס הוא לקוח מרתק העומד לפני מהלך אסטרטגי גדול של מיתוג ושפה חדשה ומציב בפני החברה אתגר חדש". עם לקוחותיה של החברה נמנים בנק הפועלים, פלאפון, בזק, בזק בינלאומי, מפעל הפיס, חברת חשמל, קבוצת צ'מפיון, צבר תיירות ונופש, יפאורה, רשת שוקן וקבוצת סקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully