וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוחנן צנגן עונה לנורית דאבוש

וואלה! ברנז'ה

14.3.2007 / 12:16

במכתב חריף מתייחס צנגן לדרישתה של דאבוש להעביר לרשות את מחויבויות התוכן של הזכייניות וכותב: ”עורכי הדין של רשת בוחנים האם אין במכתבך משום הטעית הציבור ו/או לשון הרע”

מכתבה של יו"ר הרשות השניה נורית דאבוש לזכייניות בעניין העברת דוחו"ת מחוייבויות התוכן הצליח להרתיח את מנכ"ל רשת יוחנן צנגן. צנגן השיב היום לפנייתה של דאבוש: "מכתבך שבסימוכין משולל בסיס עובדתי ומשפטי כאחד, וחבל שנשלח. (גם אם המכתב מיועד ליחסי ציבור בלבד).

צנגן מתייחס לסעיף 65 לכתב הזיכיון המוזכר במכתבה של דאבוש וכותב: "עניינו של סעיף 65 הינו דו"ח תוכניות ותשדירי פרסומת. ממכתבך נשמטה העובדה, ולא בכדי, כי דו"ח תשדירי הפרסומת הוגש זה מכבר. דו"ח התוכניות, ברובו, הוגש גם הוא. החלקים היחידים שטרם הוגשו והמהווים חלק קטן מהדו"ח, אשר כאמור הוגש זה מכבר, לא הוגשו מסיבות אשר מקורן ברשות השנייה – ובה בלבד!

"במכתב הדרישה נכללו דרישות החורגות מסעיף 65, ואשר מהותן כספית, דרישות הכלולות בדו"חות הנוגעים לפעילות הכלכלית-עסקית, אותם יש להגיש עד 31.3.07!!! ואכן, כתוצאה מכך גם הודיעה "רשת" לרשות כי נתונים אלה יוגשו כחלק מהדו"חות הכספיים אשר המועד להגשתם טרם הגיע – ולא בכדי, שהרי המועד להגשת הדו"חות הכספיים נקבע מטעמים חשבונאיים. העולה מן המקובץ כי הבסיס העובדתי למכתבך נשמט."

דאבוש: "אם זה לשון הרע, אני מוכנה לספוג את זה"

דאבוש הזכירה במכתבה את סעיף 108 לחוק הרשות השניה, המסמיך את נציגי הרשות השנייה לקבל לידם כל נתון רלוונטי על פעילות הזכיינים. דאבוש הוסיפה כי הפרת החוק נחשבת לעבירה פלילית לפי חוק הרשות השנייה. צנגן מתייחס במכתבו לסעיף וכותב: "ציטוט הסעיף.. מלמד כאלף עדים על מטרתו של מכתבך. סעיף 108 לחוק לא חוקק כסעיף אכיפה להליך פרוצדוראלי של הגשת דו"חות והשימוש בו במכתבך הינו ניסיון להלך אימים תוך שימוש מופרך בסעיפי חוק בלתי רלוונטיים בעליל. מוזר, כי הרשות השנייה לא מצאה לנכון, עד היום, לאכוף על ערוץ 10, למשל, לעמוד בחובותיו על-פי חוק הרשות השנייה, תוך נפנוף בסנקציה פלילית, כביכול, אלא, לראשונה, בהקשר זה, על רשת. גם עובדה זו, כשלעצמה, מלמדת, למרבה הצער, על המניעים האמיתיים העומדים מאחורי הפנייה.

"בכל מקרה, מעולם לא נתקבלה ברשת פניה של נציג כלשהו מהרשות השנייה לבדיקה במשרדיה, כמפורט בסעיף 108, לא בכלל, ולא בקשר עם הדו"חות האמורים, בפרט, ומכאן, שעצם הניסיון לפנות לסעיף 108 לחוק ולרמוז כאילו רשת אינה מקיימת אותו הינו בלתי ראוי, בלתי מכובד, מאולץ, מלאכותי, לא אמיתי ומקומם.

"עורכי הדין של רשת בוחנים האם אין במכתבך משום הטעית הציבור ו/או לשון הרע, ואני רוצה לקוות כי תימצא אצליכם הדרך לתקן את המעוות עוד טרם שאקבל את חוות דעתם. אני מצטער על שאילצת אותי לשלוח לך מכתב זה."

נורית דאבוש יו"ר מועצת הרשות השנייה אמרה בתגובה: "אם להביא לציבור הצופים במדינת ישראל מסך איכותי יותר, ולעמוד על כך שהזכיינים שזכו במכרז יעמדו במחוייבויות שלהם - זה לשון הרע, אז אני מוכנה לספוג את זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully