וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום תפיק אלבומי מוסיקה

ערן גבאי

15.3.2007 / 12:08

האלבומים בפורמט של כרטיס זיכרון לטלפון הנייד בנפח של 1 ג'יגה-בייט. ההכנסות ממוסיקה בסלולר בישראל - כ-80 מליון שקל בשנה

סלקום ממשיכה לחדש בתחום המוסיקה הסלולרית. כבר כיום, חברות הסלולר נהנות מהכנסות בהיקף של כ-80 מיליון שקל בשנה משירותי המוסיקה בסלולר, הכנסה שהיא שנייה רק להכנסות המגיעות משירותי ה-SMS (הודעות קצרות מיידיות).

לפני קרוב לשנתיים השיקה סלקום את מותג המוסיקה שלה, ווליום, בהשקעה של 2.5 מיליון דולר, לפני כשנה היא העבירה הילוך בהשקת ווליום 2 שלווה גם בהשקת נגן מוסיקה אישי בהשקעה של כמה מיליוני שקלים נוספים. כעת מודיעה החברה שהיא למעשה הופכת גם לחברת הפקות. סלקום מודיעה היום כי היא מקימה את "ווליום" - הלייבל הדיגיטלי הראשון בישראל שיעסוק בקידום אמנים ישראלים ובהפצת מוסיקה ישראלית בכל המדיות הדיגיטליות - אינטרנט וסלולר.

ווליום, לטענת החברה, נועד לענות על הצורך ההולך וגובר של אמנים ישראלים להגיע אל קהל חובבי המוסיקה באמצעות המדיה הדיגיטלית ולסייע לאמנים בתחילת דרכם בהפקת סינגל וקליפ, ובתמיכה בשיווק המוסיקה לציבור.

הלייבל החדש יציע לכל האמנים פלטפורמה אינטרנטית להעלאת המוסיקה שלהם - באמצעות אתר Heep אותו הקימה חברת לוגיה עבור סלקום במהלך השנה האחרונה. כמו כן, תסייע סלקום לאמנים בהפקת סינגל וקליפ.

הקשר עם האמנים יבוצע באמצעות מערך סקאוטינג עצמאי של הלייבל, באמצעות אתר Heep, ובאמצעות שיתוף פעולה עם חברות המוסיקה והתקליטים הישראליות.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אומר כי "שוק המוסיקה בישראל ובעולם עובר שינויים משמעותיים, כאשר בזכות הטכנולוגיה הופך הטלפון הסלולרי לנגן המוסיקה האישי. בישראל, קיימת עלייה במספר האמנים המבקשים להגיע אל הקהל, אך בשל השוק הקטן קיים קושי הולך וגובר לאמנים שאינם נחשבים 'הימור בטוח' להפיק סינגל וקליפ שיסייעו להם להגיע אל הקהל הישראלי. הלייבל החדש ייתן תמיכה לאמנים בכל הפלטפורמות - אתר האינטרנט Heep והמדיה הסלולרית, ויהווה אבן שואבת לאמנים ישראלים צעירים".

הלייבל החדש, מדגישים בסלקום, יעסוק רק במוסיקה ישראלית. האלבום הסלולרי הראשון, עליו מכריזה סלקום, הוא "מרגיש אחר" של להקת סינרגיה, שייצא בפורמט של כרטיס זיכרון לטלפון הנייד בנפח של 1 ג'יגה-בייט.

באגף השיווק של סלקום ממשיכים להיצמד לגידולים החזויים בשוק המוסיקה הסלולרית בעולם. לפי הערכות, המכירות בשוק זה צפויות כמעט להכפיל את עצמם במהלך השנתיים הקרובות ולחצות את רף 8 מיליארד הדולר. בסלקום העריכו שהשוק הישראלי יגיע להיקף של כ-110 מיליון שקל ב-2007 ולכ-134 מיליון שקל ב-2008. בשוק סלולר שיצמח בשנים אלה בכ-7%-4% מדובר כמובן במנוע צמיחה חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully