וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשתות הוציאו כ-5 מ' דולר על פרסום לפסח

איילה צורף

18.3.2007 / 18:45

המותג המושקע ביותר היה אורנג', בקמפיינים בהשקעה של 1.5 מיליון דולר בחודש בודד

בפברואר נורתה יריית הפתיחה לרשתות השיווק להגדיל הוצאות על פרסום לקראת חג הפסח. בראש השנה האחרון נפגעו רשתות השיווק בשל ירידת מכירות בעקבות מלחמת לבנון השנייה. בפסח זה הזה מקוות רשתות השיווק לייצר רף מכירות גבוה יותר. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בפברואר הן השקיעו כ-5 מיליון דולר בפרסום (במחירים ריאליים). זאת, לאחר שגם בחודש ינואר השקיעו תקציבי פרסום גדולים במיוחד. במרץ - החודש העיקרי שבו נעשות הקניות לפסח - צפויה ההוצאה על פרסום של רשתות השיווק לזנק.

מגה הוא המותג המוביל בקטגוריה, עם מבצעים רבים באמצעות מקאן אריקסון. במקומות השני והשלישי בהתאמה ממוקמות סופר פארם, באמצועת באומן בר ריבנאי והום סנטר, באמצעות אדלר-חומסקי.

המותג המושקע ביותר מבחינת פרסום בחודש פברואר הוא אורנג', בקמפיינים בהשקעה של 1.5 מיליון דולר בחודש בודד. מדובר בתקציב גדול מאוד, שהופנה רובו ככולו לקמפיין אחד: מאמא מיה - המחזמר שמייבאת אורנג' לארץ במהלך הקיץ.

פרוקטר אנד גמבל במקום השני בטבלת המפרסמים, עם הוצאה ריאלית החודש לפרסום של כ-1.3 מליון דולר - עם קמפיין ג'ילט פיוז'ן, פנטן פרו ויטמין והוגו בוס, באמצעות אדלר חומסקי. יוניליוור נועלת את השלישייה המובילה החודש עם הוצאה פרסומית זהה כמעט לזו של פרוקטר. החברה מפרסמת בעוצמה את דגני הבוקר של תלמה ואת ורד הגליל באמצעות באומן בר ריבנאי.

מקאן אריקסון מוביל בגדול החודש את הטבלה, עם הוצאה לפרסום של כ-7.2 מליון דולר ופרסום בולט ליס מקס עם הגלדיאטור. משרד הפרסום באומן בר, שלרוב מדורג במקום השני בדירוג, יורד בפברואר למקום הרביעי, עם פעילות בהיקף 4.66 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully