וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מבנה האחזקות החדש של רשת

וואלה! ברנז'ה

19.3.2007 / 14:36

על פי התקנון של חברת ל.י.ן אור (תקשורת) בע"מ, אודי אנג'ל יהיה מעתה הבעלים, על מנת להבטיח שליטה ישראלית בחברה

מועצת הרשות השנייה אישרה את מבנה ההחזקות החדש של זכיינית ערוץ 2 רשת, לאחר שזו שינתה לדרישת המועצה את המבנה, כך שרוב ישראלי נשמר בו.

כזכור, בתאריך לפני כחודש החליטה ועדת הכספים של המועצה להמליץ למועצה שלא לאשר את העברת המניות, כיוון שסברה שמבנה האחזקות בחברת ל.י.ן –אור (תקשורת) בע"מ אינו מאפשר הגדלת החזקותיה ב"רשת-נגה" שכן הדבר יפגע בדרישת ה"ישראליות" בחוק. הועדה קיבלה את עמדת יו"ר מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש כי על רקע דרישת החוק הרואה בישראליות אבן יסוד באופי שידורי הברודקאסט של גורם תקשורת חשוב כמו ערוץ 2, יש לשמור על רוח החוק ולהיצמד להוראותיו, באופן שתשמר זהותם הישראלית של בעלי המניות ב’רשת נגה’.

בעקבות ההחלטה נעשה שינוי משמעותי במבנה ההחזקות בחברת ל.י.ן אור (תקשורת) בע"מ. על פי המבנה החדש יחזיק אודי אנג'ל ב- 51% ממניות החברה ואילו איל עופר ואמנון ליאון, שהינם תושבים זרים, יחזיקו ב- 49% ממניות החברה. בנוסף, תוקן תקנון ל.י.ן אור (תקשורת) בע"מ באופן שיבטיח כי השליטה בחברה תהיה בידי אנג'ל.

לאור התיקון המשמעותי שנעשתה החליטה המועצה, בהמשך להמלצת ועדת הכספים לאשר את העיסקה במבנה ההחזקות החדש. המועצה מצאה כי מבנה ההחזקות החדש ב ל.י.ן –אור (תקשורת) בע"מ עונה על דרישת הישראליות ושומר גם על רוח החוק בנושא זה.

נורית דאבוש , יו"ר מועצת הרשות השנייה: השמירה על הישראליות הינה אחת מחובות שהמועצה מתכוונת לעמוד עליהם בכל מבנה של זכיון תקשורת. אני שמחה שאודי אנגל מצטרף לדווח "רשת" ומאמינה כי הצטרפותו תחזק את החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully