וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די למיחזור

כרמל בן צור

21.3.2007 / 19:14

חשפנית לשעבר מבקשת מבית המשפט למנוע שידור פרק בתוכנית "דאבל דייט" בה השתתפה לפני 3 שנים

חשפנית לשעבר הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה למתן צו מניעה זמני נגד ביפ, ערוץ הצחוק, בדרישה למנוע מהערוץ לשדר פרק בתוכנית "דאבל דייט" בהנחיית דנה מודן ורועי לוי שצולם בשנת 2004.

על פי הבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד ארז הימן, בחודש אוגוסט 2004 יזם הערוץ באמצעות מפיקה מטעמו פניות רבות לחשפנית, על מנת לנסות ולשכנעה להשתתף בצילום פרק בתוכנית היכרויות הומוריסטית מטעמה - היא "דאבל דייט". נטען כי כחלק ממאמצי השכנוע האינטנסיוויים הציג הערוץ את התוכנית כתוכנית בידור "קלילה" והומוריסטית אשר הנוטלים בה חלק אינם זכאים לכל שכר או תמורה אחרת.

החשפנית, שבאותה עת חיתה ללא בן זוג, גורסת כי היא נתנה את הסכמתה להשתתפות בתוכנית מתוך רוח ספורטיווית בלבד. היא מצינת כי היא אישה נאה "בעלת חזות נשית מודגשת ומוקצנת", כלשונה, ושבשל השתתפותה הססגונית בתוכנית היה צפוי כי הדבר יעלה את שיעור הצופים בתוכנית ותשפר את הרייטינג של התוכנית. כן נטען כי במהלך התוכנית היא חשפה פרטים אישיים מחייה, לרבות את עובדת היותה חשפנית באותם זמנים.

לדבריה, טרם הצילום היא נדרשה לחתום על מסמך שכותרתו "הסכמה להשתתפות בתוכנית". ואולם, לטענתה, היא לא ציפתה ואף לא הוסבר לה כי פרק זה של התוכנית ישודר פעמים רבות ובמשך שנים לאחר שצולם.

"והנה, כיום, כ-3 שנים לאחר מועד השידור הראשוני, נמצאת התובעת במערכת יחסים זוגית רצינית, וכל שידור נוסף של התוכנית גורם לה למבוכה רבה וכן לבן זוגה ולבני משפחותיהם", נכתב בבקשה. החשפנית גורסת כי שידור פרק התוכנית מציג אותה באופן בלתי מחמיא ומביך, "כאשר ברוח זו מגיב גם הציבור הרחב שצפה בתוכנית האמורה".

בבקשה נטען כי לערוץ לא ייגרם כל נזק ממשי מאי שידור הפרק הרלוונטי שכן מדובר בפרק יחיד, ששודר בעבר מספר רב של פעמים, וכי ניתן להמשיך ולשדר פרקים אחרים במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully