וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי כל גל נושא קלטת

וואלה! ברנז'ה

22.3.2007 / 13:39

שרון גל, כתב חדשות 10, הסתבך בדין ודברים עם עורכת הדין מרב גרינברג שהגישה נגדו תלונה במשטרה

עורכת הדין מרב גרינברג הגישה אתמול תלונה במשטרה נגד הכתב הפלילי של חדשות 10, שרון גל. בתלונה טענה גרינברג כי גל לקח ללא רשות קלטת ממשרדה. מדובר בקלטת שבה ראיות הקשורות לרצח רענן ללוי.

גורמים המקורבים לפרשה סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי גל צלצל לשותפתה של גרינברג, עורכת הדין רוויטל סוויד שנמצאת בחו"ל ועל כן הפנתה אותו לעוזרים שלה במשרד. גל הגיע למשרדן של השתים בנתניה, ולאחר שקיבל מהמזכירות במשרד את הקלטת הוא ביקש לצפות על מנת לוודא כי אכן מדובר בקלטת הנכונה.

עורכת הדין מרב גרינברג אמרה לגל כי הסיכום עם סוויד נעשה ללא ידיעתה וכי היא לא מאשרת לו לקחת את הקלטת. לאחר דין ודברים קשים בין השנים עזב גל את המקום כשהקלטת ברשותו. עורכת הדין מרב גרינברג מיהרה להגיש תלונה במשטרה. בעקבות התלונה הוחלט בחדשות 10 שלא לשדר את הקלטת.

עורכת הדין מרב גרינברג אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "הוגשה תלונה על כך שניטלו ממשרדינו דברים שלא ברשות. לאחר שפנינו באמצעות עורך הדין אמיר תיקנוביץ' לערוץ 10 והוחזרו אלינו החומרים, כמו גם העובדה שקיבלנו התחייבות שלא יעשה שימוש בחומרים האלו, יושרו ההדורים עם ערוץ 10 ואנחנו נבטל את התלונה."

"שרון גל הוזמן למשרדה של סווד וקיבל את הקלטת מידי אחד המתמחים במשרד. יש לכך אסמכתא כתובה. מאוחר יותר חזרה בה סווד מהאישור לשדר את הקלטת, ועל כן החומר לא שודר והקלטת הוחזרה. ממשרדה של סווד נמסר לנו הבוקר כי התלונה שהוגשה למשטרה תבוטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully