וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוענקו פרסי פראט לתקשורת בנושאי איכות סביבה

וואלה! ברנז'ה

25.3.2007 / 11:02

בין הזוכים: כתבי חדשות ערוץ 2 חיים ריבלין ויוסי מזרחי על כתבתם "העיר באפור" וכן תמרה טראובמן ויולי חרומצ'נקו מהארץ

הזוכים בפרס פראט לתקשורת בנושאי איכות סביבה הוכרזו ביום חמישי. את הפרס העניקה ועדה שבראשה עמד השר לאיכות הסביבה לשעבר, יוסי שריד.

בקטגוריית עיתונות אלקטרונית זכתה מערכת אולפן שישי של ערוץ 2, על כתבת התחקיר של יוסי מזרחי וחיים ריבלין "העיר באפור". השופטים נימקו את הבחירה בכך ש"מטרתם לעודד ולקוות כי התוכנית תשים לה מטרה גם בעתיד לשלב כתבות עם תכנים סביבתיים-חברתיים מסוג זה. השופטים ראו לנכון להדגיש את הקושי המובן והידוע שביצירת תחקיר המתמודד עם קבוצות לחץ חזקות בחברה הישראלית ושמשודר בפריים טיים בערוץ מסחרי".

מיקי מירו ותוכניתו "בדרך אל הטבע",רשת ב', זכו במקום השני בציון לשבח, ובמקום השלישי אמיר גרא מערוץ 1 על כתבתו "חירייה והחור באוזון" ששודרה במבט שני.

בקטגוריית עיתונות כתובה זכו במקום הראשון תמרה טראובמן ויולי חרומצ'נקו מעיתון הארץ, על סדרת הכתבות הבוחנות את תעשיית המזון (מרגרינה, לחם, סויה). סדרה זו צויינה על ידי השופטים כסדרת הכתבות הטובה והמקצועית ביותר בה נתקלו בשנים האחרונות. עמיר בן-דוד מידיעות אחרונות ושרה ליבוביץ'-דר ממעריב זכו בציון לשבח.

בקטגוריית עיתונות מקומית זכה במקום הראשון עודד בר-מאיר ממערכת העיתון 'כל הנגב' של ידיעות תקשורת . השופטים ציינו את מחויבותו והתמדתו בכיסוי הנושא הסביבתי תוך שהוא מאיר "פינות אפלות" בבעיותיו המרובות של איזור הנגב על מאפייניו הייחודיים. כמו כן צוינה לשבח מערכת העיתון על כך שבחרה למקם את כתבותיו של עודד בר-מאיר בקדמת הבמה.
השופטים הדגישו את השינוי העצום לחיוב בסיקור הנושא הסביבתי על גווניו השונים בעיתונות המקומית.

מירית אזרחי מעיתון 'אמצע חדרה' זכתה במקום השני ולציון לשבח.למקום השלישי וציון לשבח בקטגוריה הגיע בן זילכה, על הטור "בן ואמנות אחזקת האופניים", עכבר העיר, מוסף עיתון העיר, תל-אביב.

בקטגוריית עיתונות קהילתית ועצמאית זכתה הדסה בן-הרצל על כתבתה "מה יפית ראש פינתי". ניסים טוקאטלי בכתבתו על נחל ציפורי במסגרת הערוץ הקהילתי זכה במקום השני ובציון לשבח. במקום השלישי זכתה התכנית "הגרוב הירוק" ברדיו הר הצופים 106FM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully