וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא התאוששנו מסגירת הפליקר של המוריס

נורית רוט

29.3.2007 / 10:10

עובדת בכירה ב"ג'רוזלם פוסט" תובעת 100 אלף שקל ממעריב בגין פרסום "תמונות מבזות" שלה. טוענת כי צולמה ללא ידיעתה כשהיא רוקדת

עובדת בכירה בעיתון "ג'רוזלם פוסט" תובעת 100 אלף שקל מההוצאה לאור של עיתון "מעריב" ומהמקומון הירושלמי של העיתון "כל הזמן", בגין פרסום תמונותיה ללא ידיעתה וללא הסכמתה, בכתבה שהתפרסמה במקומון ועסקה בסקס. לטענתה, הפרסום נעשה תוך תוך שהם "מגייסים את התובעת למסע שחיתות שלא מרצונה ובלי ידיעתה ומבלי להתחשב בפרטיותה ובכבודה".

התובעת טוענת, באמצעות עו"ד שי ברנד, כי היא אם חד הורית לשלושה ילדים, וכי בבילוי במועדון האומן 17 בירושלים צולמה ללא ידיעתה כשהיא רוקדת להנאתה. "לתדהמתה ולמבוכתה הרבה של התובעת גילתה כי תמונותיה פורסמו על ידי הנתבעים, והיא מופיעה בהן מופיעה בפוזיציות מבזות - כאשר במקרה אחד מוצג כביכול בעזרת כיתוב העיתון כי התובעת עוסקת בהסנפה ובשלב השני באקט אוראלי", נטען בתביעה.

התובעת טוענת כי הפרסום גרם לה לעוגמת נפש רבה, מכיוון שעד לפני כשנתיים השתייכה למגזר החרדי, וילדיה עדיין לומדים במוסדות חינוך חרדיים. לכן, לטענתה, הפרסום בתפוצה רחבה גרם "לנזק בלתי הפיך - הן לתדמיתה בעיני ילדיה והן לשמם הטוב של ילדיה בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully