וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים קרן מור ברוסית?

רוני קורן-דינר

5.4.2007 / 7:57

התוכנית "קצרים" נמכרה להפקה מחודשת בחבר המדינות. את העסקה ערך המפיק אסף גיל, ומההכנסות תיהנה גם "רשת"

תעשיית הפורמטים הטלוויזיוניים הישראלית מוכיחה את עצמה פעם נוספת. תוכנית המערכונים "קצרים", המשודרת על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, נמכרה לחברה אוקראינית אשר תפיק אותה מחדש ברוסיה ובחבר המדינות. הסדרה ברוסית ובאוקראינית, תצולם בהשתתפות צוות שחקנים מקומי. לפי שעה נמכרו לחברת ההפקה האוקראינית טי. וי. קום שתי העונות הראשונות של "קצרים", בעלות המוערכת בכמה מאות אלפי שקלים.

את העסקה ערך המפיק הישראלי אסף גיל, מפיק התוכנית ובעל הזכויות לשימוש בפורמט בישראל. מההכנסות מהמכירה תיהנה גם הזכיינית רשת, המשדרת את הפורמט הישראלי. גיל אישר את הדברים. מרשת לא נמסרה תגובה.

"קצרים", שעונתה הרביעית תעלה בערוץ 2 החודש, היא תוכנית מערכונים שפותחה באנגליה תחת השם "The Sketch Show". גיל רכש את הזכויות לשימוש בפורמט מחברת אבלון הבריטית, והפיק אותה בישראל בתוספת מערכונים שכתבו תסריטאים ישראלים ובהשתתפות צוות שחקנים ישראלי - קרן מור, מוני מושונוב, שמוליק לוי, יובל סגל וריקי בליך.

חברת טי.וי.קום האוקראינית רכשה מאבלון את הזכויות לשימוש בפורמט, ורכשה מחברת גיל הפקות את הזכויות לשימוש בתסריטים הישראליים. ל-TheMarker נודע גם כי אבלון וגיל הפקות נמצאים במו"מ על ייצוג בינלאומי לתסריטים על-ידי החברה הבריטית.

"קצרים" הופקה במקור עבור זכיינית ערוץ 2 לשעבר טלעד, ולאחר שטלעד סיימה את זיכיונה רכשה רשת את הזכויות לשימוש בכל עונות השידור. ממוצע הרייטינג של התוכנית עד סיום העונה השלישית היה גבוה יחסית - כ-20%.

אופי התוכנית הוא קצבי ומהיר - בכל תוכנית כ-30 מערכונים בני 15 שניות עד דקה וחצי. הדגש בתוכנית הוא על סיטואציות מחיי היום-יום ועל שורות מחץ, ואין בה חיקויים של דמויות מפורסמות או סאטירה פוליטית. תוכן המערכונים הופך אותם למתאימים להפצה בינלאומית, והאורך שלהם מותאם לצפייה גם באינטרנט ובסלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully