וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT תשיק את הערוצים של צ'רלטון בשבת

רוני קורן-דינר

12.4.2007 / 0:39

הערוצים "ספורט1" ו"ספורט 2" יהיו פתוחים לצפיה לכל המנויים של החברה עד סוף החודש. הקרב על אוהדי הספורט מתחדש

חברת HOT משיקה בשבת הקרובה את ערוצי הספורט של חברת צ'רלטון, "ספורט 1" ו"ספורט 2". לרגל השקתם, ייפתחו הערוצים חינם לכל המנויים עד סוף החודש. בערוצים ישודרו משחקים מליגת העל בכדורגל הישראלי, ליגת העל בכדורסל, משחקי כדורגל מליגת העל האנגלית, הפקות מקור כמו "הטריבונה" עם אבי רצון ששודרה בעבר ב-yes, פרשנויות, תוכניות ספורט מגזין מרחבי העולם ושיתופי פעולה עם קבוצות מובילות בעולם: צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, מילאן וברצלונה.

העלאת שני הערוצים מציתה מחדש את הקרב בין חברות הטלוויזיה הרב ערוצית על לבם של אוהדי הספורט. ערוצי צ'רלטון לא יהיו בלעדיים ב-HOT, אך מועד שידורם ב-yes עדיין לא נקבע. בחברת הלוויין הזדרזו הערב להודיע כי יעלו לאוויר את שני הערוצים עד סוף החודש, וככל הנראה גם ב-yes ישודרו הערוצים חינם בתקופת ההשקה. לאחר מכן הן ב-HOT והן ב-yes, ישודרו הערוצים בתשלום חודשי של 50 שקל, עם אפשרות לרכישת תוכניות ומשחקים בודדים לצפייה בתשלום נפרד.

מחלוקת מסחרית עם ערוץ הספורט

בינתיים, משדרת yes שני ערוצי ספורט אחרים שאינם משודרים ב-HOT - "ספורט 5 לייב" ו"ספורט 5 גולד", המופקים על ידי ערוץ הספורט. ב-HOT מסרבים להעלות את שני הערוצים הללו, ככל הנראה בשל מחלוקת מסחרית בין HOT לבין חברת ערוץ הספורט. לפיכך, בין השאר, הזדרזו ב-HOT להעלות את שני הערוצים של צ'רלטון במהירות האפשרית. עלות שני הערוצים החדשים למנויי yes עומדת על 29.90 שקל לחודש.

ערוץ "ספורט 1" של צ'רלטון יתמקד בספורט ישראלי, ואילו "ספורט 2" יתמקד בספורט בינלאומי. בין המשחקים שישודרו בשבועות הקרובים: שידורים ישירים של חצי גמר הגביע האנגלי - ווטפורד נגד מנצ'סטר יונייטד, בלקבורן נגד צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד נגד שפילד יונייטד, ארסנל נגד בולטון, לצ'ה נגד יובנטוס מהליגה האיטלקית השנייה, מ.ס. אשדוד נגד מכבי חיפה מליגת העל בכדורגל הישראלי, מכבי ת"א נגד הפועל כ"ס (המחזור ה- 28 בליגת העל), ביתר ירושלים נגד בני הרצליה ורבים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully