וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי אנג'ל: "עסקת רשת צפויה להיסגר השבוע"

15.4.2007 / 11:15

אנג'ל הודיע כי בכוונתו לפנות לרשות השנייה בבקשה לאישור מינויו של מר יוסי רוזן כדירקטור נוסף מטעמה של לין-אור ברשת

אודי אנג'ל הודיע כי השבוע אמורה להיסגר עסקת רשת, לפיה קבוצת לין-אור תרכוש את המניות של צדיק בינו ברשת. כמו כן, הודיע אנג'ל כי בכוונתו לפנות לרשות השנייה בבקשה לאישור מינויו של מר יוסי רוזן כדירקטור נוסף מטעמה של לין-אור ברשת. עם השלמת העסקה תחזיק לין-אור (חברה בשליטת ובבעלות אודי אנג'ל 51% ובבעלות קבוצת סמי עופר 49%) ב–41% ממניות רשת.

לפני כחודש אישרה ועדת הכספים של מועצת הרשות השנייה את מכירת המניות של צדיק בינו (21%) ברשת לאודי אנג'ל. זאת, לאחר התנגדות הוועדה למהלך זה מחשש שייפגע עיקרון הרוב הישראלי בהרכב הבעלות של זכיינית ערוץ 2. לאחר שהוועדה המליצה שלא לאשר את העברת המניות, נעשה שינוי משמעותי במבנה החברה באמצעותה רכש אנג'ל את המניות.

מהרשות השנייה נמסר אז כי המבנה החדש בחברת לין-אור, באמצעותה פעל אנג'ל, יהיה כך שאנג'ל, שהוא אזרח ותושב ישראל, יחזיק ב-51% ממניות החברה. שותפיו, איל עופר ואמנון ליאון, שהינם תושבים זרים, יחזיקו ב-49% ממניות החברה.

בנוסף, תוקן תקנון החברה כך שהשליטה תהיה בידיו של אנג'ל. "לאור התיקון המשמעותי שנעשה, החליטה המועצה, בהמשך להמלצת ועדת הכספים, לאשר את העסקה במבנה ההחזקות החדש", נמסר מהרשות, "המועצה מצאה כי מבנה ההחזקות החדש עונה על דרישת הישראליות ושומר גם על רוח החוק בנושא זה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully