וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רוב נגד רפי גינת בדירקטוריון חברת החדשות

רוני קורן-דינר

17.4.2007 / 12:12

ביום חמישי יתכנס הדירקטוריון בניסיון להכריע בזהות המנכ"ל הבא. שלושת המועמדים הסופיים: עבאדי, שלונסקי ושם-טוב יופיעו בישיבה

דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2 יתכנס ביום חמישי הקרוב בניסיון נוסף לבחור מנכ"ל לחברה, שיחליף את המנכ"ל הפורש שלום קיטל; כך נודע ל-TheMarker. זאת, לאחר שוועדת האיתור שהקים הדירקטוריון לא הצליחה להגיע להסכמה בדבר זהותו של המחליף. קיטל עומד לפרוש במאי, אך ייתכן שיאריך את כהונתו במספר חודשים עד שיימצא פיתרון.

בעלי המניות הגדולים בערוץ 2, יו"ר קשת מוזי ורטהיים ואודי אנג'ל מרשת, פועלים זה תקופה ארוכה למנות את רפי גינת, לשעבר עורך "ידיעות אחרונות" ומגיש "כלבוטק". נציגי רשת וקשת בוועדת האיתור, המנכ"לים יוחנן צנגן ואבי ניר, הביעו תמיכה במועמדות. עם זאת, נציגי הציבור בוועדה, יצחק לבני ועו"ד רחל בן ארי, מתנגדים למינוי גינת. יחד עם נציג ציבור נוסף בדירקטוריון, חבר מועצת הרשות השנייה אילן אסיה, אשר ככל הידוע מתנגד אף הוא לגינת, מהווים קולות הנגד למינוי משקל של 40%. עם זאת, כדי להעביר את בחירת מנכ"ל חברת החדשות, דרוש רוב של 75% בדירקטוריון. על פי הערכות, אם לא יצליחו להעביר את מינוי גינת בדירקטוריון, ינסו תומכיו לפעול לאי הארכת כהונתם של לבני ובן ארי, שמסתיימת בחודש יוני.

לישיבת הדירקטוריון ביום חמישי יובאו עוד שלושה מועמדים שהומלצו על ידי ועדת האיתור: עו"ד יוסי עבאדי, לשעבר ראש מחלקת החדשות בגל"צ וב"חדשות" וכיום אחראי תחום התקשורת במשרד עוה"ד רם כספי; שמוליק שם טוב, לשעבר מנכ"ל הרשות השנייה וכיום המפיק הראשי ב-JCS, והעיתונאי משה שלונסקי, לשעבר מפקד גל"צ ומשנה למנכ"ל רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully