וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתרון מציג: נפרדנו כך

רוני קורן-דינר

29.4.2007 / 12:27

בישיבת העורכים שבה הודיע על פרישתו אמר: "אני גאה בהישגים של כולנו בשנתיים וחצי האחרונות וצר לי על הדברים שלא הספקתי לעשות"

יואל אסתרון, המשנה לעורך "ידיעות אחרונות", הודיע היום לעובדי העיתון על סיום תפקידו - כך נודע ל-TheMarker. "אני גאה בהישגים של כולנו בשנתיים וחצי האחרונות וצר לי על הדברים שלא הספקתי לעשות", אמר אסתרון בישיבת העורכים שבה הודיע על פרישתו, שנכנסת לתוקף כבר ממחר. עוד מסר אסתרון איחולי הצלחה לעורך הראשי הנכנס, שילה דה בר, ולכל אנשי "ידיעות אחרונות", במסר שהוציא לכל עובדי המערכת.

כפי שפורסם ב-TheMarker, אסתרון היה צפוי לפרוש בעקבות המינוי של דה בר וכן בעקבות מינויו של רון ירון לעורך המשנה. זאת, בעקבות העובדה כי היה מועמד מוביל לקבלת תפקיד העורך הראשי ומילא את התפקיד בחודשים האחרונים. בעיתון הירבו לדבר בימים האחרונים על אכזבתו של אסתרון, ששימש כעורך הראשי בפועל גם טרום כניסתו של העורך הקודם רפי גינת, למרות שאז הוגדר מראש תפקידו כמשנה לעורך.

אסתרון שימש כמשנה לעורך "הארץ" במשך כעשר שנים לצדו של העורך חנוך מרמרי עד לפני כשלוש שנים. כשנה לאחר פרישתו של מרמרי ומינויו של דיוויד לנדאו לתפקיד, עבר לתפקידו ב"ידיעות אחרונות". לפי שעה, קיימת אפשרות כי אסתרון ימונה לתפקיד בכיר אחר בקבוצת "ידיעות אחרונות", אך על כך יוחלט בהמשך לאחר שיחזור מחופשה בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully