וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדה נגד רוברטו – סיבוב שני

2.5.2007 / 2:00

התכנית הגישה כתב ההגנה לתביעת בן שושן. בפרוטוקולים - ציטוטים בהם כינה את אביה של שרון גניש: "מהרוצחים הגדולים בהיסטוריה"

מערכת התכנית "עובדה" הגישה אמש כתב הגנה לבית משפט השלום בתל אביב, בתשובה לתביעה נגד התכנית שהגיש סוכן הדוגמניות רוברטו בן-שושן. התביעה הוגשה בעקבות תחקיר "עובדה" ששודר בדצמבר 2006, וחשף את מעורבותם של עבריינים בסוכנות הדוגמנות של רוברטו.

עוד לפני שידורו של התחקיר, החליט בן שושן לתבוע את מגישת התכנית אילנה דיין, העורך דורון גלעזר, עורך המשנה אבי זילברברג והעיתונאית אורלי וילנאי-פדרבוש על סך כמה מיליון ו-300 אלף שקלים. בתביעה טען בן שושן כי הוא מעולם לא עמד בקשר עסקי עם עבריינים. הוא הכחיש גם את הטענות לפיהן איומים כלפי דוגמניות היו חלק מההתנהלות בסוכנות שלו.

בפתח כתב ההגנה שהגישה עורכת הדין טל ליבליך, נכתב כי התנהלותו של רוברטו "מערערת על זכות דמוקרטית חשובה: הזכות לערוך תחקיר לגיטימי... ולהגיע לחקר האמת". עורך המשנה של "עובדה" אבי זילברברג אמר אתמול לוואלה! כי העובדה שרוברטו תבע את התכנית לפני שהתחקיר כלל שודר הופכת את התביעה למגוחכת.

זילברברג הוסיף כי מערכת "עובדה" עומדת מאחורי התחקיר ששודר. לדבריו, "כל מה שאמרנו בשתי הכתבות ששודרו על בן שושן הוא אמת, הטענה שלנו שהוא קשור לעבריינים היא יציבה, וכך גם הטענה שרוברטו השתמש בגורמי עולם תחתון לצורך 'בוררות' מול דוגמניות, כמו במקרה של מאיה בוסקילה".

"סלוצקי - סנג'ר של ארצי"

מערכת "עובדה" הגישה לבית המשפט גם פרוטוקולים משיחה שערכו אורלי-וילנאי פדרבוש וגיל ריבה עם רוברטו, במסגרת עבודת התחקיר הראשונית. במהלך השיחה הזו הודה רוברטו בקיומה של "בוררות'" בסגנון העולם התחתון בינו לבין מאיה בוסקילה. "זה כמו שפונים לעורכי דין, היא פנתה לכנופיות, עד שהיא הגיעה למישהו שהסכים לייצג אותה... בקיצור, אבא של אשתי (שלי חזן, א"ת) ישב עם האנשים האלה. הם בדקו את המספרים". רוברטו עצמו ציין במהלך השיחה כי אביה של אשתו הוא עבריין מורשע שישב בעבר בבית-הסוהר.

בפרוטוקול השיחה שהגישה "עובדה", האשים רוברטו את הדוגמנית שרון גניש, שהעידה בעבר כי קיבלה איומים על חייה כאשר רצתה לעזוב את הסוכנות, בכך שהיא קשורה לעבריינים והשתמשה בקשריה בעולם התחתון כנגדו. את אביה של גניש כינה רוברטו "אחד מהרוצחים הגדולים בהיסטוריה".

את מאיה בוסקילה הוא כינה "חוצפנית, פרימדונה ושתלטנית", ואילו את סוכן האמנים חיים סלוצקי הוא מכנה "סנג'ר של שלמה ארצי", ורומז שהוא "לקקן תחת של אמנים". אבי זילברברג אמר לוואלה! כי הדברים המצוטטים "חושפים צד מעניין באישיותו של רוברטו".

את תגובתו של רוברטו בן-שושן לדברים בכתב ההגנה לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully