וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינוי סמירה למנכ"ל הרשות השנייה

רוני קורן-דינר

2.5.2007 / 13:37

מינויו אושר בוועדת טנה שפניץ סופית, לאחר בדיקת מכתבים אנונימיים בחשד לניגוד אינטרסים לכאורה

מינוי מנשה סמירה למנכ"ל הרשות השנייה עבר אמש את אישורה של ועדת עו"ד טנה שפניץ לבחינת מינויים במגזר הציבורי. בטרם יאושר סופית מינויו של סמירה, אשר שימש בעבר כיו"ר מועצת הרשות ומכהן כיום כמנכ"ל הוועדה למדרוג, עליו לעבור גם את אישור מועצת הרשות ואת אישור הממשלה.

מינויו של סמירה אושר בוועדה לאחר בדיקת מכתבים אנונימיים בחשד לניגוד אינטרסים, לכאורה, שעלול להתעורר בתפקיד החדש. על פי הטענות שהועלו, שכרו של סמירה בוועדה למדרוג ממומן בין השאר על ידי זכייניות ערוץ 2 ו-10 - אותם גופים עליהם הוא אמור לפקח בשבתו כמנכ"ל הרשות השנייה. עוד נטען, כי סמירה מקורב לראש הממשלה, אהוד אולמרט, ולשר התשתיות, בנימין בן אליעזר.

"אני לא מקורב לאיש"

"אני מברך על החלטת ועדת שפניץ שבדקה ביסודיות את החשד לניגוד אינטרסים ומצאה כי אין מאחוריו דבר", אמר היום סמירה. "זה נבע, כנראה, מאינטרס של מישהו לחבל בתהליך שמוביל שר התקשורת. אלא שהטענות האלה, שהועלו כבר בוועדת האיתור לבחירת מנכ"ל הרשות, נובעות מבורות".

לדברי סמירה, נציגי הרשות הם חברים בוועדת המדרוג ותפקידם, בין השאר, לפקח על התנהלות תקינה. עוד הוסיף סמירה, כי למנכ"ל אין יכולת להתערב בהליך מדידת הרייטינג. "גם הטענה לגבי קירבה לאישים פוליטיים היא קשקוש ומניפולציה. אני לא מקורב לאיש", אמר.

לאחר שני האישורים הנוספים הדרושים צפוי סמירה להיכנס לתפקידו החדש בתוך שלושה שבועות לערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully