וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר קוסאשווילי עושה יהושע קנז

חן רוזנק

3.5.2007 / 11:10

הבמאי עתיר העירום עובד על סרט המבוסס על "התגנבות יחידים”, לאחר שמגעים בינו לבין HOT להפקת הסיפור כמיני-סדרה כשלו

הבמאי [[דובר קוסאשווילי]] (חתונה מאוחרת, מתנה משמיים) עובד בימים אלה על סרט חדש, עיבוד לספרו של יהושע קנז "התנגבות יחידים" מ-1988. קוסאשווילי ניהל משא ומתן עם חברת הכבלים HOT על מימון והפקת הפרויקט. ככל הנראה כמיני-סדרה או כמיני-סדרה שתצא גם כסרט שלם (דוגמת "מישהו לרוץ איתו", ח"ר). לצערו, המגעים כשלו. "לי זה ממש לא משנה", הוא אמר אתמול לוואלה!, "הסרט ייעשה איתם או בלעדיהם."

למרות האכזבה מכישלון המו"מ עם HOT, קוסאשווילי לא מתייאש: "אני אגלגל את הסרט הזה, אני לא דואג. אני עוד לא מתחיל את האודישנים עד שאין הסכמים חתומים, אבל אני יכול להבטיח לכם שיהיו בסרט הזה הרבה תגליות חדשות ותראו המון פרצופים חדשים"

בופור, גרסת שנות החמישים

"לא אלהק כוכבים בני 30 לתפקידי בני 18, אני מתכוון לבחור שחקנים שהגיל שלהם הוא הגיל שמצוין בתסריט, בני 18 ולא יותר", מספר קוסאשווילי.

"התגנבות יחידים" הוא ספרו הרביעי של יהושע קנז, ומתאר את החוויה הצה"לית הצברית של שנות ה–50, כשהוא מתמקד בחבורת טירונים בבה"ד 4. חייהם של הבחורים, בני שכבות ועדות שונות, במסגרת הצבאית, המחמירה והלוחצת, מסופרת על ידי אחד הטירונים העונה לכינוי 'מלאבס' (שמו של הכפר הערבי שעל אדמותיו הוקמה העיר פתח-תקווה).

קוסאשווילי מספר על ההתוודעות לסיפור: "הכיר לי אותו הבמאי ראובן הקר. הזכויות לספר היו שלו ויחד הוא כתבנו את התסריט כבר לפני שנים. כעבור זמן מה הקר ויתר על הפרוייקט, והעביר לי את הזכויות כולן כדי שאוכל להרים את הסרט."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully