וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזור תובע את חברת קנווסט ואת מורל-צור

כרמל בן צור

8.5.2007 / 2:05

איש העסקים טוען נגד התאגיד הקנדי ומשרד יחסי הציבור הישראלי כי הוכפש כחלק מרכישת עיתון ה"ג'רוזלם פוסט", ונגרם לו נזק עצום

איש העסקים אלי עזור וחברת מרקעי תקשורת שבשליטתו הגישו לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך 6 מיליון שקל נגד 5 נתבעים: חברת קנווסט גלובל, תאגיד קנדי שבבעלותו בין היתר תחנות טלוויזיה ורדיו; סגן הנשיא של קנווסט; בעל השליטה ומנכ"ל קנווסט; חברת מורל צור, המתמחה ביח"צנות, פרסום ומתן שירותי יעוץ ונגד משה רונן, יועץ של קנווסט ואנשיה לענייני יהדות וישראל.

לדברי עזור, הנתבעים עשו ניסיון מגמתי ושיטתי לפגוע בעסקיו, שמו וכבודו בדרכים פסולות, בשל העובדה שהוא לא נכנע לתכתיבים הלא הגונים שהכתיבו אנשי קנווסט במסגרת מו"מ שהתנהל בין קנווסט לבין מרקעי תקשורת, ביחס לעסקת רכישת קבוצת חברות הפלשתיין פוסט במהלך שנת 2004. לגירסתו, נבחנה האפשרות לרכוש את הקבוצה, המחזיקה את עיתון ה"ג'רוזלם פוסט", מידי תאגיד התקשורת הבינלאומי הולינג'ר אינטרשונל.

בתביעה מדגיש עזור כי בסופו של דבר מרקעי תקשורת רכשה לבדה את קבוצת הפוסט, ובאותו יום מכרה את הקבוצה לעזור. המו"מ בנוגע לשותפות אפשרית בין קנווסט למרקעי תקשורת נמשך גם לאחר הרכישה, אולם הסתיים בלא תוצאות.

לטענת עזור, הנתבעים החליטו להתנכל לו באמצעות ביצוע פעולות לשם סילוקו, משום שהיה יריב עסקי המתחרה בעסקיהם. באמצעות עורך הדין אשר אקסלרד טוען עזור כי הנתבעים הפסידו בתביעה שהגיש נגדם ושהתנהלה במסגרת של הליכי בוררות בניו יורק. טענותיהם נדחו, והם חויבו לשלם לו ולחברתו סכום נכבד של הוצאות בשל הליך הסרק שיזמו נגדו.

אולם, לדברי עזור, הנתבעים לא הסתפקו בהליכים המשפטיים ונקטו בהליכים בלתי לגיטימיים ופסולים כדי לפגוע בשמו הטוב ובמוניטין שלו, תוך ניסיון חסר תום לב להרוס אותו ואת עסקיו. מסע זה כלל, לטענתו, הוצאת שורה ארוכה של הודעות לתקשורת שנועדו לפגעו בשם הטוב שלו ושל מרקעי תקשורת. לטענתו, הדברים הגיעו עד כדי כך שהנתבעים שלחו מכתבים לבנקים שבהם מתנהלים חשבונותיו כשהם מזהרים אותם מקשרים עמו.

בתביעה נטען כי הנזק שנגרם לעזור ולחברתו בעקבות פעולות הנתבעים ומי מטעמם הינו עצום ואדיר, ובעניין זה יש לקחת בחשבון כי במשך שנים הוא וחברתו שמו לעצמם יעד ברור להתרחק מאור הזרקורים ולהימנע מחשיפה תקשורתית גדולה.

ממורל צור נמסר בתגובה כי כתב התביעה טרם הגיע לידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully