וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת וקשת מצמצמות החוב בחדשות

רוני קורן-דינר

8.5.2007 / 9:07

יקנו את חלקה של טלעד בחברת החדשות בכמיליון שקל. ביום חמישי יציגו הזכייניות לרשות השנייה תוכנית לכיסוי גירעון של 13 מ' שקל

זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת, יציגו בפני ועדת הכספים של הרשות השנייה ביום חמישי הקרוב את תוכניתן לכיסוי הגירעון של חברת החדשות של הערוץ, שמסתכם בכ-13 מיליון שקל. הזכיינית לשעבר טלעד אמורה לכסות שליש מהגירעון, שנגרר מתקופת הזיכיון הקודמת.

עם זאת, רשת וקשת חייבות כספים לטלעד בגין מניותיה בחדשות 2 וחלקה בשווי החברה נכון בזמן סיום שידוריה בערוץ, באוקטובר 2005.

ל-TheMarker נודע כי בימים אלה מגבשות רשת וקשת הסכם עם טלעד על קיזוז חלקה בגירעון כנגד הסכומים המגיעים לה, כך שבסופו של דבר הזכייניות ישלמו לטלעד קרוב למיליון שקל.

לאחר שייחתם, יוצג ההסכם בין הזכייניות ביום חמישי בפני ועדת הכספים ברשות השנייה, וכן יידרשו רשת וקשת לכסות את חלקן בגירעון. הרשות מאיימת זה כחודשיים לחלט ערבויות של רשת, קשת וטלעד, שנמצאות בידיה, בגין החוב של חברת החדשות, אך למרות האיומים והבטחות הזכייניות, הן עדיין לא הציגו תוכנית לסגירת הגירעון.

ברשות סירבו להגיב על הידיעה.

עדיין מחפשים מנכ"ל

שלשום החליטה מועצת הרשות שלא להאריך את תקופת כהונתו של יו"ר דירקטוריון חדשות ערוץ 2, יצחק לבני, המסיים קדנציה של שלוש שנים. במקביל, החליטה המועצה להאריך את כהונתה של הדירקטורית עו"ד רחל בן ארי. כהונתם של לבני ובן ארי תסתיים בראשית יוני. לבני ובן ארי מתנגדים נמרצות למינויו של רפי גינת למנכ"ל חדשות 2, ובשל התנגדותם פורקה למעשה ועדת האיתור המיוחדת שהקים הדירקטוריון לשם כך.

עם זאת, בתפקידו כיו"ר ועדת האיתור ויו"ר הדירקטוריון בלט לבני בהתנגדותו למינוי גינת יותר מבן ארי, וסיום כהונתו בידי מועצת הרשות היה צפוי. במידה רבה הוא אף מסמל את ניצחונם של בעלי המניות מוזי ורטהיים (קשת) ואודי אנג'ל (רשת), שפעלו לקידומו של גינת.

יו"ר מועצת הרשות, נורית דאבוש, אמרה שלעניין מינויו של גינת לא היה קשר להחלטה, במיוחד לאור העובדה שכהונתה של בן ארי הוארכה. לדבריה, היו"ר לבני צריך לשאת באחריות למצבה הכספי של החברה ולגירעון שהתגלה בה, יחד עם הנהלת החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully