וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראבא מנחה, שליין בוחן

ליאור ליברובסקי

8.5.2007 / 17:15

ב-10 מתכוננים ל"הישרדות": אודישנים למשתתפים ייערכו במסגרת הלייט נייט של שליין. ועוד בערוץ: שעשועון חדש של הקומיקאי הוותיק

תכנית הלילה של ליאור שליין תארח החל מהערב (ג') פינת אודישנים שבועית למתמודדים פוטנציאלים לגרסה הישראלית של "הישרדות", שתעלה לקראת סוף השנה בערוץ 10.

הפונים לתא הטלמסר של הערוץ יוזמנו לתכנית של שליין, בה ישטחו את משנתם ההישרדותית בפינה ויתמודדו במשימות שונות שיטיל עליהם המנחה המתולתל. בכל פינה יתארחו שלושה מועמדים.

בראבא ודעות קדומות

בנוסף, שוקדים בבית הוורד על פיתוחו של שעשועון חדש בהנחיית הקומיקאי הוותיק שלמה בראבא. השעשועון, המבוסס על הפורמט האמריקאי המצליח IDENTITY, מציג את הנטייה האנושית לתייג אנשים לפי מראה וסימנים חיצוניים .

השעשועון עובד על קונספט משחקי החברה, בו על המתחרים לגלות מי מבין תריסר האנשים האנונימיים העומדים מולם הוא השף, מי המנכ"ל, מי נוהג לרקוד בתוך כלובים, מי ננשך על ידי כריש וכיוצא בזה. הכל ללא שאלות וללא רמזים, בהתבסס על תחושות בלבד. מישהו אמר דעות קדומות?

מנחה התכנית בארה"ב הוא הקומיקאי והקוסם פן ג'ילט. צילומי הגירסה העברית, שתופק על ידי אולפני הרצליה, יחלו בשבועות הקרובים כאשר התכנית עצמה תעלה על המרקע במהלך הקיץ. גיא וסרמן יפיק ושרון הורוביץ תערוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully