וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיטל: לבי מתמלא שמחה על מינוי וייס

ליאור ליברובסקי

8.5.2007 / 18:22

מנכ"ל חברת החדשות הזמני נכנס היום לתפקידו. המנכ"ל היוצא קיטל, והיו"ר שעשוי לעזוב גם הוא בקרוב, לבני, בירכו במילים חמות

אבי וייס נכנס היום לתפקידו כממלא מקום מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. המנכ"ל היוצא, קיטל, שפעל למינויו של וייס (סגנו ביום-יום, ל"ל) לתפקיד, שלח מכתב פרידה לעובדי החברה. בין הדברים שכתב קיטל: אני עוזב בסיפוק וגאווה, כשלצידם צער הפרידה... הלב מתמלא שמחה בהעברת התפקיד לאבי וייס האיש שהיה איתי ואתכם, כאן, מיומה הראשון של החברה... אני מצידי אסייע בכל מאודי".

יצחק לבני, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות שיפרוש גם הוא בקרוב ככל הנראה, לאחר המהלך להדחתו (לכאורה, ל"ל) ברשות השניה, שלח גם הוא מכתב לעובדי החברה. לבני תמך גם הוא במינויו של וייס. בין הדברים שכתבי: "קיטל... הוא בעיני איש חדשות מהדרגה הגבוהה ביותר, ומהעורכים הראשיים הטובים ביותר שהיו בארץ(...) וייס... הוא איש מקצוע מעולה, ומה שחשוב לא פחות אדם מעולה, שמעורר אצלי כבוד וחום רב...".

וייס עשוי להיות המנכ"ל הקבוע

כעת, לא ברור עדיין האם מהלך אפשרי של הדחת לבני ורחל בן ארי, נציגי הציבור בדירקטוריון חברת החדשות, יביא למינויו המבוקש (על ידי נציגי הזכייניות, ל"ל) של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות. במידה והמהלך להדחת לבני ייכשל, יכול מאוד להיות שוייס עצמו, שנמצא בין המועמדים לתפקיד המנכ"ל הקבוע, לצד גינת, ימונה לתפקיד.

בכל מקרה, כהונתו של וייס אינה מוגבלת בזמן, כך לפי החלטת הדירקטוריון. אם יימשך המבוי הסתום, עשוי וייס לכהן בתפקיד במשך חודשים ארוכים.

הערב ב-21:00, לאחר שידור המהדורה המרכזית (אותה עורך וייס, ל"ל) תתקיים אסיפת עובדים מיוחדת בנווה אילן, ובה יישאו דברים קיטל ולבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully