וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הטלוויזיה: רשת מובילה במועמדויות

ליאור ליברובסקי

9.5.2007 / 16:27

25 מועמדויות לזכיינית מרחוב הברזל, לעומת 20 לזו מרחוב ראול ולנברג. HOT עם 21 מועמדויות ועוד מועמדות לגיא פינס

המועמדים לפרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה הוכרזו היום. הטקס, בעריכת אתי אנטה ובהפקת אודי זמברג ומיכאל תפוח, ישודר ב-20 ביוני בקשת.

זכיינית ערוץ 2 רשת מובילה את רשימת המועמדויות עם 25. אחריה HOT (22 מועמדויות) וקשת (20 מועמדויות). חברת הלווין yes עם 10 מועמדויות, 8 מועמדויות לערוץ 10 ורק מועמדות אחת לרשות השידור ואחת לחינוכית. יש לציין כי 5 מתוך המועמדויות של HOT נתנו לה בעבור תכניות של ביפ, חברת בת של קשת.

בתחום האקטואליה ניכרת השליטה של ערוץ 10, בעיקר בשל העובדה כי חברת החדשות של ערוץ 2 מחרימה את הטקס זו השנה השנייה ברציפות. קרן מור וענת וקסמן מובילות את קטגוריית השחקנית הטובה והן מועמדות הן בקטגוריה של שחקנית הדרמה והן בזו המקבילה בז'אנר הקומי.

אלו הקטגוריות ואלה המועמדים

הדרמה: NO אקזיט (HOT), חברות הכי טובות (HOT), מישהו לרוץ איתו (HOT), מרחק נגיעה (רשת) ומשכנתא (קשת).

סדרה קומית: אולי הפעם (yes), בשורות טובות (קשת), החיים זה לא הכל עונה 5 (רשת), הישראלים (רשת) ומסודרים (קשת).

סדרת תעודה: אשם במותו (ערוץ 10), מקום ריאלי (yes), משפחה חורגת (רשת), עשרת הדיברות 2 (קשת), פעם בחיים (yes).

תכנית אירוח: אישי עם גיל ריבה (HOT), הלילה עם ליאור שליין (ערוץ 10), יאיר לפיד (רשת), פפראצי 2 (yes), תעשו מקום לחנה לסלאו (קשת).

תכנית בידור: ארץ נהדרת 4 (קשת), הרצועה 6 (HOT), מה זה השטויות האלה 2 (קשת), מועדון לילה (קשת), עולמו של רנו פסקל (HOT), קצרים 2 (רשת).

בקטגוריה על שם גיא פינס

תכנית מגזינית תרבות ופנאי: Y בעשר (yes), העולם הבוקר (רשת), מסע עולמי (ערוץ 10), נספח תרבות (קשת), ערב טוב עם גיא פינס (HOT).

תכנית ילדים ונוער: בחדר של חני (הטלוויזיה החינוכית), המהדורה (ערוץ 1), השמיניה 3 (HOT), זומזום (yes), ראש גדול 3 (yes).

תכנית אקטואליה/ תחקיר/ חדשות: היום שהיה (ערוץ 10), חדשות 10, לונדון את קירשנבאום (ערוץ 10), עובדה (קשת), שישי עם דרוקר ושלח ( ערוץ 10).

תכנית ריאליטי: אמא מחליפה 2 (קשת), כוכב נולד 4 (קשת), לרדת בגדול (ערוץ 10), נולד לרקוד 2(קשת), רוקדים עם כוכבים 3 (רשת).

הבימוי בדרמה: דרור סבו (NO אקזיט), עדנא מזי"א (חברות הכי טובות), גבי ביבליוביץ, אופיר בביוף (לא הבטחתי לך), אורי ברבש (מילואים), רוני ניניו (מרחק נגיעה).

הבימוי בסדרה קומית: עופר וייצמן (אולי הפעם), דפנה לוין, עודד רסקין, מיכל ליבדינסקי (בשורות טובות), עדי בנימינוב (החיים זה לא הכל), בן בכר (הישראלים), שחר ברלוביץ (מסודרים).

התסריט בדרמה: עמית ליאור, דרור סבו, ברק סלונים (NO אקזיט), ענת גוב (חברות הכי טובות), בני ברבש (מילואים), נח סטולמן (מישהו לרוץ איתו), רונית ויס-ברקוביץ, עמית ליאור, שוקי בן-נעים (מרחק נגיעה).

התסריט בסדרה קומית: מיכל קופר-קרן, אריק שגב (אולי הפעם), מיכל ליבדינסקי, שני מלמד, ירון ניסקי, דורון צור, עודד רסקין, רן אפלברג (בשורות טובות), דניאל לפין, עופר קניספל (החיים זה לא הכל), אורי כץ, יגאל שפירא ( הישראלים), אסף הראל, דוד ליפשיץ, איתי רייכל, בני בשן, דניאל נקסטרד, ערן זרחוביץ (מסודרים)

והשחקנים

השחקן בדרמה: גל זייד (NO אקזיט), עופר שכטר (NO אקזיט), דרור קרן (מילואים), אלי פיניש (משכנתא), הנרי דוד (מרחק נגיעה)

השחקנית בדרמה: ענת וקסמן (חברות הכי טובות), קרן מור (חברות הכי טובות), בר בלפר (מישהו לרוץ איתו), גאיה טראוב (מרחק נגיעה), יבגנייה דודינה ( מרחק נגיעה).

השחקן הטוב בסדרה קומית: שי אביבי (בשורות טובות), אורי גוטליב (הרצועה), יובל סמו (הרצועה), אסי כהן (מסודרים), מוני מושונוב (קצרים).

השחקנית הטובה בסדרה קומית: איילת זורר (גומרות הולכות), מיה דגן (גומרות הולכות), ענת וקסמן (החיים זה לא הכל), נתי קלוגר (הרצועה), קרן מור (קצרים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully