וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים יבין עוזב את "מבט"

וואלה! ברנז'ה

10.5.2007 / 7:42

גבירותי ורבותי, מהפך! מר טלוויזיה פורש מהגשת מהדורת החדשות של הערוץ הראשון לטובת הגשת תוכנית אקטואליה אחרת בערוץ

חיים יבין, מגיש החדשות הוותיק מרוממה, החליט לפרוש מתפקידו כמגיש "מבט" אחרי 40 שנה בתפקיד. רשות השידור העבירה על כך הודעה רישמית הבוקר.

יבין קיבל את ההחלטה בימים האחרונים והודיע על כך למנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר. על פי סיכום בין השניים, ימשיך יבין להגיש את המהדורה עד סוף אוגוסט ואז יפרוש ממנה ויעבור להגיש תוכנית אקטואליה אחרת בערוץ.

יבין, 74, החל את הקריירה כסטודנט צעיר בשנת 1956, אז הגיש תוכניות אקטואליה, בידור ומוזיקה. את מהדורת "מבט" הוא מגיש מיומה הראשון ב-1968 ועד לימינו , למעט הפסקה קצרה לפני כעשור כשעזב את הקפיטריה ברוממה לטובת ערוץ 2, עד שחזר לערוץ הראשון לאחר פחות משנה.

"מר טלוויזיה" המיתולוגי טבע בתודעה הלאומית את המונח "מהפך!" כשהודיע על עליית הליכוד לשלטון לפני 30 שנה.

טרם נקבע מי יחליף את יבין על כס מגיש המהדורה, אך המועמדת הטבעית היא גאולה אבן, מגישת "יומן", ששמה עולה בנושא כבר זמן רב.

חיים יבין מסר: "אני מקדם את השינוי בברכה. הוא טוב ל'מבט' וטוב לי. אחרי כמעט 40 שנה בתפקיד, אני חש שהגיע הזמן. זה צעד לא קל, כי אני קשור ל'מבט' מיום לידתו, אך אדם צריך לדעת מתי לפנות את מקומו. יחד עם זאת, אני לא הולך הביתה. אמשיך לתרום בתחום החדשות, האקטואליה והסרטים הדוקומנטרים ואהיה חלק מהמערכת".

(עדכון אחרון 10:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully